Aviseringar
Rensa alla

Sjunger min hund?


Ämnesstartare

Hej, Jag har nyss märkt att när jag spelar piano kommer min hund in och sätter sig bredvid mig och börjar "gråta". Vi trode först att han helt enkelt inte gillade när vi spelade. Fast han kommer ju själv in i rummet och sätter sig bredvid oss när vi spelar. Kan det vara så att han sjunger?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

HAHAHHA[bigsmile][bigsmile][bigsmile][love]

VÄRLDENS SÖTASTE TRÅD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

awwww[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera

Oh. Jag läste om något liknande i Härliga Hund eller om det var Hundsport. Dock minns jag inte exakt vad de skrivit att det kunde bero på, tyvärr. [shake]

(Eh. Det var kanske ett onödigt svar. xD)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

HAHAHHA

VÄRLDENS SÖTASTE TRÅD

Den här tråden är inte söt den är yterst seriös! XD

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

marko94:

Den här tråden är inte söt den är yterst seriös! XD

Ytterst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gullehund <3 Den kanske bara är sur på att pianot får din uppmärksamhet och vill ha lite den också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aww [smile]


   
SvaraCitera

gölli


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sjunger den i rätt tonart? Talang 2010 nästa!


   
SvaraCitera

Min hund gör likadant. när jag spelar piano, vilket jag är kass på, så ylar han. Men när jag spelar gitarr som jag faktiskt kan så springer han för livet [rolleyes]

Jag tror faktiskt hunden vill sjunga eller nåt sånt. kanske vill den bara va med? 🙂 varför inte låte den söka till idol?[wink]


   
SvaraCitera

härlig tråd ^^ [bigcheers]


   
SvaraCitera

om tråden nu är seriös,. dom flesta hundar "sjunger" när man spelar högt ljud för det gör ONT i deras öron tänk på att dom har mycket bättre hörsel än vad vi människor har, så det är ju inte snällt att utsätta hunden för en sådan sak , 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förklaringen till att din kund kommer för att yla när du spelar piano, kan vara att han tolkar det som en sammankallning. Det kan även vara en form av sällskapsunderhållning.


   
SvaraCitera