Aviseringar
Rensa alla

Ska åldern spela någon roll?


Ämnesstartare

Jag erkänner, är en liten kåtbock av mig. Men ska man bli så himla dömd bara för att man vill ha lite sex ibland? Asså man har ju behov. Jag har inga one night stands men däremot så har jag en friend with benefits, vi har lite kul då och då. Det är inte så konstigt. Sen så har vi nu slutat med det då jag träffade en kille. Han är 18, jag är 16. Det är fan inte konstigt...? Eller?


   
Citera

Nej det är inte konstigt


   
SvaraCitera

Fyfan, du kommer brinna i en evighet din syndare!


   
SvaraCitera
Yaren

Men så trevligt för dig! Vem är det som dömer dig? 


   
SvaraCitera

Man får ju inte ha sex med barn så där spelar det ju roll, men sålänge båda är vuxna och säkra på vad de vill så har ju andra inte med det att göra.


   
SvaraCitera

Spelar ingen rol


   
SvaraCitera
Lod
 Lod

Häng med de som tycker om samma saker som du, ha kul med dem, och strunta i vad andra tycker om saken =) Ni lever inte enligt samma "bok". Och två år är verkligen ingenting. Oavsett så är ni ju i slutändan bara två människor som verkar tycka om varandras sällskap, det är väl viktigast?


   
SvaraCitera

Aaaa


   
SvaraCitera

Inte konstigt, vem e de som dömer dig?


   
SvaraCitera

(Din ålder - 7) * 2 - om han/hon är äldre
alternativt
(Äldsta Partnern / 2) + 7

Håll dig inom den gränsen så kommer det aldrig någonsin vara ens en surkärring som bryr sig om åldern. Åldern spelar generellt sätt ingen roll. Och det är inget fel med att vara någon "kåtbock", däremot kan det ha vissa sociala konsekvenser om du väljer att basunera ut det.


   
SvaraCitera

asså 2 år gör inget tycker jag. Särskilt inte i den åldern. Min syrra och hennes pv har 4 år mellan sig. D


   
SvaraCitera

2 år är ingenting, det är väl mer normalt? Mitt ex var 5 år äldre än mig. Jag var 18 och han 23, och ingen tyckte det var konstigt. 😛 


   
SvaraCitera