Aviseringar
Rensa alla

Ska avslöja en hemlighet


Ämnesstartare

Raka killar gillar att kramas med tjejvarelser och det inte bara för att det är närhet och psykologiskt upplyftande och alla sådana där platoniska grejer och saker.
Nä, den främsta anledningen är för att det är ett jättebra sätt att få känna på era kroppsdelar utan att vara ett antastande as som använder händerna.
Med de fantastiska nervändarna i det yttre skalet på våra egna köttsäckar kan vi känna varje centimeter av den kroppsyta ni trycker mot oss och särskilt era utstickande bröstigheter som hamnar så tätt tryckt mot oss att vi med ett omärkbart skifte i kognitivt fokus kan avgöra både form och densitet och allmän awesomeness som de besitter.

Tänk på det och innan ni kramar någon nästa gång så kanske ni ska fundera lite på att kanske försöka avgöra om det är något som ni vill att just den killen ska få uppleva. Kanske.
Eller klä er i flytväst, det är nästan omöjligt att känna någonting genom ett sådant plagg.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

tjejer gillar att trycka brösten mot killar Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tony switchblade:
tjejer gillar att trycka brösten mot killar Tumme upp

källa på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de kommer alla givetvis förneka det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tony switchblade:
tjejer gillar att trycka brösten mot killar Tumme upp

haha du vet du

klär mig i flytväst för jag flyter iväg varje gång jag ser dig i ögonen Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hyacint:

haha du vet du

klär mig i flytväst för jag flyter iväg varje gång jag ser dig i ögonen Rodnar

RodnarHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öh nej? :_


   
SvaraCitera

jag har aldrig kramat en tjejvarelse


   
SvaraCitera

Detta må vara sant i vissa fall, även om det får mig personligen att känna mig som ett creep. Dock får man inte i slutsatsen glömma bort den vardagliga och något stela halv-kramen, vilken bara involverar en arm runt axeln och lite till igen bröstkontakt. Den används med fördel av mindre socialt begåvade individer som jag själv och jag känner mig därför mindre träffad av denna tråd.


   
SvaraCitera
Cobrak

”raka killar” Cool


   
SvaraCitera

OnkelHubert:
Detta må vara sant i vissa fall, även om det får mig personligen att känna mig som ett creep. Dock får man inte i slutsatsen glömma bort den vardagliga och något stela halv-kramen, vilken bara involverar en arm runt axeln och lite till igen bröstkontakt. Den används med fördel av mindre socialt begåvade individer som jag själv och jag känner mig därför mindre träffad av denna tråd.

Oftast blir det ju tyvärr denna när man ska krama tjejverelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:
”raka killar” Cool

Kanske tjejer gillar det med men jag vet inte mycket


   
SvaraCitera
Cobrak

tony switchblade:
de kommer alla givetvis förneka det

japp, mkt skönare å trycka brösten mot andra bröst 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill krama någon nu 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

japp, mkt skönare å trycka brösten mot andra bröst 

vill man inte ha något hårt då?


   
SvaraCitera