Aviseringar
Rensa alla

Ska bo i Sthlm minst 3 år nu.


penja: tack! är jättetaggad! det här bli bra! tackade precis ja till mitt boende också!!

😀 😀

penja: åh, vad har du tänkt plugga eller göra här då? 🙂

Leva med en människa som jag tycker om och studera någonting inom humaniora.. oklart vad ännu :p


   
SvaraCitera

penja:

det måste jag göra nån gång!! ska försöka hinna med. ska till sthlm imorgon, men kan nog inte boka upp mig på nått..

Menar mer att du inte behöver oroa dig för vänner. 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

MissAnox:

😀 😀

Leva med en människa som jag tycker om och studera någonting inom humaniora.. oklart vad ännu :p

åh! låter inte alls som en dum idé! hoppas allt går vägen 🙂 eller förresten, det kommer gå vägen!


   
SvaraCitera

penja: tack! är jättetaggad! det här bli bra! tackade precis ja till mitt boende också!!

Vad blir det för typ av boende? 🙂


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

staymob:

Menar mer att du inte behöver oroa dig för vänner. 

det är jättebra! du har pool och jag har tre uteplatser. det är soft. 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

MissAnox:

Vad blir det för typ av boende?

ska, i alla fall nu i början, dela lägenhet med ett gäng andra studenter. ska bli spännande, vet inte alls vilka de är. men känner sonen till han som har företaget som hyr ut den, så har fått förtur gällande val av rum osv. i onsdags meddelande de att 25 till sökt rum där! så, vi delar kök, vardagsrum, toa. dt ser fint ut och sådär, men, hyran är cp-hög för det pyttelilla rummet jag ska bo i. därav är min plan att leta vidare efter ytterligare boenden. hur som helst är det ju jättebra att jag har boende över huvud taget, det är inte det allra lättaste i sthlm. 


   
SvaraCitera

penja: cp-hög

Kollade på skoj idag vad det kostar på lappis. Ett rum där i koridor kostar runt 3k


   
SvaraCitera

penja: ska, i alla fall nu i början, dela lägenhet med ett gäng andra studenter. ska bli spännande, vet inte alls vilka de är. men känner sonen till han som har företaget som hyr ut den, så har fått förtur gällande val av rum osv. i onsdags meddelande de att 25 till sökt rum där! så, vi delar kök, vardagsrum, toa. dt ser fint ut och sådär, men, hyran är cp-hög för det pyttelilla rummet jag ska bo i. därav är min plan att leta vidare efter ytterligare boenden. hur som helst är det ju jättebra att jag har boende över huvud taget, det är inte det allra lättaste i sthlm.

Mm, det låter jätteroligt att bo tillsammans så. Särskilt då det är en ny stad. Jaa, det är för eländigt med bostäder för yngre. Grattis till boendet iaf^^


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

mrman:

Kollade på skoj idag vad det kostar på lappis. Ett rum där i koridor kostar runt 3k

dvs 1300 billigare... och då har jag paxat de pyttelilla rummet. resten är dyrare. 

MissAnox:

Mm, det låter jätteroligt att bo tillsammans så. Särskilt då det är en ny stad. Jaa, det är för eländigt med bostäder för yngre. Grattis till boendet iaf^^

aa det ska bli väldigt spännande! vill flytta nu!


   
SvaraCitera

Jag kan vara din vän ifall det kniper Söt


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Fingerprints:
Jag kan vara din vän ifall det kniper Söt

"ifall det kniper" .....


   
SvaraCitera

penja:

"ifall det kniper" .....

Var ironisk, vi är väl redan vänner?  Ledsen


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Fingerprints:

Var ironisk, vi är väl redan vänner?  Ledsen

det tycker jag!!!


   
SvaraCitera

penja:

det tycker jag!!!

BRA!


   
SvaraCitera

penja:

Ska plugga en kandidatutbildning i sociologiskt samhällsanalys. Verkar väldigt intressant! 3 terminer sociologi, 2 med nå andra samhällsämnen och sen en kandidatuppsats. 

Detta verkar för mig jävligt intressant, vad blir man efter en sådan utbildning egentligen?


   
SvaraCitera