Aviseringar
Rensa alla

Ska börja åka utomlands 2010, bara för att jag kan.


Ämnesstartare

Harpyja:

Åk flygplan. Det gör de gröna människorna jätteglada.

Bryr mig ej om marsians [shake]

My dreams are her:

Tågluffa.

Tar för lång tid, om man vill ha lång tid så kan man lika gärna cykla [no-no] Har studier att sköta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Bryr mig ej om marsians [shake]

Rasist[shake]


   
SvaraCitera

Mawns:

Tar för lång tid, om man vill ha lång tid så kan man lika gärna cykla [no-no] Har studier att sköta.

Nja okey, 2010 har jag inga studier, får väl tågluffa själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har tänkt på det i typ två år, dra till dublin över en helg, bo på skabbigaste vandrahemmet man kan hitta. Bara vara ute hela nätterna och dricka guiness liksom. Men inte blivit av.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Rasist[shake]

Har inget emot dom, men vill inte ha dom som mina grannar om jag säger så [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är på till Dublin!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst polluta sönder luften bara, go ahead.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dublin låter trevligt. Dock får jag bara 3k i månaden för att inte arbeta just nu, så jag behöver nog skaffa ett jobb först. Bered dig på att pubarna är rökiga bara, jag var där när jag var barn och kunde knappt gå in på grund av dimman 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NÄ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill också ut o resa! Jag och några kompisar har planerat flera olika resor i europa, men de blir aldrig av för kompisarna upptäcker sen att de inte har råd [n] Förstår inte varför, de tjänar mer än jag och ändå är jag den enda som har råd [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dramaqueen:

Vill också ut o resa! Jag och några kompisar har planerat flera olika resor i europa, men de blir aldrig av för kompisarna upptäcker sen att de inte har råd [n] Förstår inte varför, de tjänar mer än jag och ändå är jag den enda som har råd [shake]

Samma här, fattar inte vart de lägger pengarna! Förutom internet jag vet att han lägger alla sina tusenlappar på skivor men han får göra det för han är special


   
SvaraCitera

Budolicious:

Har tänkt på det i typ två år, dra till dublin över en helg, bo på skabbigaste vandrahemmet man kan hitta.

/sign


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Samma här, fattar inte vart de lägger pengarna!

Nä 🙁 de slösar bara bort allt på skit verkar det som... Dumt när man kan resa och ha roligt för dem [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker om idén. Funderat på att görat, men aldrig blivit av.


   
SvaraCitera