Aviseringar
Rensa alla

Ska börja blogga om böglivet här på um½


Ämnesstartare

Tänkte dela med mig mer av mitt liv som bög för att ny öpnna homosexuella ska få en bild av att det inte är något fel att vara homosexuell kille eller tjej.

Tycker det borde vara fler bögar och flator som skriver ut på nätet och ger stöd till yngre i samma situation!

Kram på er
PS: Jag kommer att lägga ut bloggen om en vecka drygt. [smile]


   
Citera

Tror du någon jävel kommer vara intresserad?


   
SvaraCitera

The Road Behind:

Tror du någon jävel kommer vara intresserad?

i will.


   
SvaraCitera

Marfus:

ska få en bild av att det inte är något fel att vara homosexuell kille eller tjej.

Seriöst, lägg ner. Media, skolor och allt spammar ut att det är så jävla ok med att vara det, vi behöver inte ett trollbög till att säga det. Det räcker, håll bara käften. Du är onormal och sjuk, vi har förstått. Om du vill få mig och andra att ha sympati för er, gör er själva en tjänst, håll käften.


   
SvaraCitera

Ad Hominem:

Seriöst, lägg ner. Media, skolor och allt spammar ut att det är så jävla ok med att vara

Jag fattar inte vad han skrev som du stör dig på [confused] Det finns faktigst många homofober idag, och du verkar vara en av dem [confused]

The Road Behind:

Tror du någon jävel kommer vara intresserad?

Ja [confused]

Dold text: Du kommer säkert följa hans blogg i hemlighet[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

Dold text: Du kommer säkert följa hans blogg i hemlighet[rolleyes]

Hahaha xD


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Regn:

Jag fattar inte vad han skrev som du stör dig på [confused] Det finns faktigst många homofober idag, och du verkar vara en av dem [confused]

Du inser att 90% av hans inlägg består av något som innehåller "bög" i sig? Där han skriver hur fint det är att vara bög etc etc. Man blir ganska trött på personer som upprepar sig om och om och om igen. Och nej, jag är inte homofob. Är man homofob för man är trött på att höra folk tjata om hur normalt och fint det är att vara homosexuell? Get real.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Tror du någon jävel kommer vara intresserad?

Skulle tro att många kommer läsa bloggen. Ganska många bryr sej om frågan även om du inte gör det.


   
SvaraCitera

Bespara oss det! Snälla?


   
SvaraCitera

Regn:

Jag fattar inte vad han skrev som du stör dig på

Det man stör sig på ofta med just homosexuella är att många har en tendens att dom måste berätta om det HELA TIDEN! Vad man än pratar om så ska det jämföras med någon bög eller lebb, det ska diskuteras om vad den bögen gjorde och vad en annan bög gjorde.. Homona verkar vilja vara homos dygnet runt!? Klart som fan att man stör sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vargarnas_Konung:

Skulle tro att många kommer läsa bloggen. Ganska många bryr sej om frågan även om du inte gör det.

Håller dock med många andra här, HBT-personer blir knappast mer accepterade/älskade om man som Marfus och vissa andra på UM spenderar så pass mycket tid att bara ropa ut "TJA! JAG ÄR HOMO och det är NAJS!" bara för att komma in i rampljuset. HBT-personer framstår snarare som attention-whores då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Håller dock med många andra här, HBT-personer blir knappast mer accepterade/älskade om man som Marfus och vissa andra på UM spenderar så pass mycket tid att bara ropa ut "TJA! JAG ÄR HOMO och det är NAJS!" bara för att komma in i rampljuset. HBT-personer framstår snarare som attention-whores då.

Men för de som vill hålla på då, de som vill läsa bloggen, låt de få göra det, är man inte intresserad behöver man ju inte kommentera, än mindre titta. Och sen behöver man inte ha en sån negativ inställning.


   
SvaraCitera

Regn:

Ja

Vargarnas_Konung:

Skulle tro att många kommer läsa bloggen. Ganska många bryr sej om frågan även om du inte gör det.

Nej, kanske max en eller två kommer att göra det. Han bloggar inte för bloggandets skull utan för att han är attenionwhore som vill få alla att inse att han är bög trots att de har insett det för länge sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaha, jaså


   
SvaraCitera