Aviseringar
Rensa alla

Ska börja blogga om böglivet här på um½


Ämnesstartare

Vargarnas_Konung:

Men för de som vill hålla på då, de som vill läsa bloggen, låt de få göra det, är man inte intresserad behöver man ju inte kommentera, än mindre titta. Och sen behöver man inte ha en sån negativ inställning.

Självklart får man låta bli att läsa, något annat har jag aldrig påstått, men hoppas du ser min poäng? Alltför många HBT-personer försöker dra till sig uppmärksamhet för sin läggning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ett homoliv nån skillnad från ett heteroliv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Nej, kanske max en eller två kommer att göra det. Han bloggar inte för bloggandets skull utan för att han är attenionwhore som vill få alla att inse att han är bög trots att de har insett det för länge sen.

Men låt han göra det då! Du behöver ju inte bry dej om du inte är intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mICHE:

är ett homoliv nån skillnad från ett heteroliv?

Homopojkar secksar med pojkar. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Homopojkar secksar med pojkar. [cute]

heteropojkar sexar med flickor, vad är skillnaden...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mICHE:

heteropojkar sexar med flickor, vad är skillnaden...

Tydligen tillräckligt stor för att någon ska orka blogga om det. Nej, men mitt förra inlägg var inte alltför seriöst menat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Självklart får man låta bli att läsa, något annat har jag aldrig påstått, men hoppas du ser min poäng? Alltför många HBT-personer försöker dra till sig uppmärksamhet för sin läggning.

Jag kan till viss del förstå vad du menar, även om jag inte håller med dej, men man behöver ju som sagt inte kommentera om man inte är intresserad.

ClosingTime:

Homopojkar secksar med pojkar.

Och?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vargarnas_Konung:

Och?

Och vad? Ska jag fortsätta på din mening? Spännande, i så fall kör jag på "Och det är vad som gör dem till homopojkar."

Nej, men vadå och?


   
SvaraCitera

Ad Hominem:

Du inser att 90% av hans inlägg består av något som innehåller "bög" i sig? Där han

Jaha? Du behöver inte svara på dem då [confused] OCH det är inget fel på att försöka visa att det inte är något fel på att vara homosexuell,lite onödigt att skriva sånna kommentarer eller hur?

Grön och Vit:

Homona verkar vilja vara homos dygnet runt!? Klart som fan att man stör sig?

Öh haha kanske för att dem är homos dygnet runt? Väx upp.. [tired]


   
SvaraCitera

Vargarnas_Konung:

Men låt han göra det då! Du behöver ju inte bry dej om du inte är intresserad.

Det är inte det det handlar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

OCH det är inget fel på att försöka visa att det inte är något fel på att vara homosexuell,lite onödigt att skriva sånna kommentarer eller hur?

Bögar tjänar mer själva på att vara lite tystare och inte göra en sådan jättegrej av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Det är inte det det handlar om.

Jo, det är precis det det handlar om här.


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Bögar tjänar mer själva på att vara lite tystare och inte göra en sådan jättegrej av det.

Hur då?.. Om dem inte visar att dem är precis som alla andra så kommer ju folk fortfarande ha sina fördommar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

Hur då?.. Om dem inte visar att dem är precis som alla andra så kommer ju folk fortfarande ha sina fördommar.

Tihi, så du tycker att det exempelvis Marfus gör här på UM är att visa att han är precis som alla andra? Okej, då vet jag det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

Hur då?.. Om dem inte visar att dem är precis som alla andra så kommer ju folk fortfarande ha sina fördommar.

Kunde inte sagt det bättre. Bra sagt!


   
SvaraCitera