Aviseringar
Rensa alla

Ska börja plugga på Karolinska, Huddinge, har inget boende!?


Ämnesstartare

Så dum som man var så tog jag inte reda på fakta innan jag sökte och till min förvåning har studenter i princip ingen chans på bostadsmarknaden såvida man inte stått i kö sedan man gick på högstadiet.[tired]

Jag sitter varje dag och F5 blocket men trots att jag är hur snabb som helst så hinner alltid tio pers innan mig. Jag är ute endats efter ett rum, tak över huvudet dyger egentligen. Hyran ska vara runt 3K/månad beorende på ställe. Så om det finns någon här som kan hyra ut någon eller vet någon som hyr ut så vore det jävligt snällt. Ska börja plugga som tandtekniker.


   
Citera

noboundaries1:

Jag är ute endats efter ett rum, tak över huvudet dyger egentligen. Hyran ska vara runt 3K/månad beorende på ställe

Varför inte kolla i någon närliggande kommun och pändla lite?
Hellre de än bo på gatan lixom.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

catch_me:

Varför inte kolla i någon närliggande kommun och pändla lite?
Hellre de än bo på gatan lixom.

har inte direkt koll på närliggande komunner utan söker i hela Stockholm vilket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ajuste vare inte du som skulle bli läkare, så du har kommit ín nu? [bigcheers]. grattis

på KI finns dom ambitiösaste läkarstudenterna i Sverige har jag läst


   
SvaraCitera

prova att lägga upp en egen annons på blocket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

ajuste vare inte du som skulle bli läkare, så du har kommit ín nu? . grattis

på KI finns dom ambitiösaste läkarstudenterna i Sverige har jag läst

naj har inte kommit inte som läkare ännu, så jag ska mest softa och inte anstränga mig allt för mycket. dock ville jag flytta hemifrån så det blev att söka lite utbildningar.

Blivande_japan:

prova att lägga upp en egen annons på blocket

finns ju så många som gör det och skriver en maxhyra på 5-6000/mån. tror knappast jag har någon chans, dessutom verkar 90% av de som hyr ut söka efter kvinnliga gäster[n]


   
SvaraCitera

noboundaries1:

finns ju så många som gör det och skriver en maxhyra på 5-6000/mån. tror knappast jag har någon chans, dessutom verkar 90% av de som hyr ut söka efter kvinnliga gäster

det kostar typ 10 spänn? inte som att du dör av svält om du gör det....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

det kostar typ 10 spänn? inte som att du dör av svält om du gör det....

tycker det är ganska skämmigt att lägga ut en bild på sig själv på en kontaktannons. och sen kan jag tänka mig att det är som alla andra kontaktannonser att man inte får några svar ifall man inte har en bild på sig själv.


   
SvaraCitera

noboundaries1:

tycker det är ganska skämmigt att lägga ut en bild på sig själv på en kontaktannons. och sen kan jag tänka mig att det är som alla andra kontaktannonser att man inte får några svar ifall man inte har en bild på sig själv.

jo det är klart

inte skämmas>få boende

så hade jag också valt! om jag nu inte varit smart och skaffat boende i tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

www.bostaddirekt.se

lr så är det .com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

www.bostaddirekt.se

lr så är det .com

700kr för att bli medlem, vet du hur stor krater det lämnar i min skattkista[cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

700kr för att bli medlem, vet du hur stor krater det lämnar i min skattkista

mjo, men du kan se lägenheter direkt (utan att betala in dessa 700kr). o när du hittar en så slår du till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

mjo, men du kan se lägenheter direkt (utan att betala in dessa 700kr). o när du hittar en så slår du till

För att se kontaktuppgifter måste du ha registrerat
och betalt för annonspaket "Sök bostad".

[n][n][shake]


   
SvaraCitera