Aviseringar
Rensa alla

Ska du plugga till våren?


Ämnesstartare

Kudhos:

BRRRR...

Saknar inte SQL kurserna..

Tycker det är rätt kulMycket glad
Men serverdelen och tekniken bakom är väl mer intressant än själv språket^^


   
SvaraCitera
Kudhos

aristoteles:

Tycker det är rätt kulMycket glad
Men serverdelen och tekniken bakom är väl mer intressant än själv språket^^

Blev alltid lost när man skulle hämta databaser. 🙁 Hoppas du hajjar allt bättre! För det var ett pain in the ass. Mot slutet så ba "Hämta rum där kursen hålls av läraren mellan dessa datum men endast när eleven X,Y,Z deltar och visa vad eleverna bor på för adress, dubletter godtags ej"

Dog typ.


   
SvaraCitera
mwo
 mwo

Pluggar redan men måste ändå välja kurser före 20:e. Ångest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Blev alltid lost när man skulle hämta databaser. 🙁 Hoppas du hajjar allt bättre! För det var ett pain in the ass. Mot slutet så ba "Hämta rum där kursen hålls av läraren mellan dessa datum men endast när eleven X,Y,Z deltar och visa vad eleverna bor på för adress, dubletter godtags ej"

Dog typ.

Låter som om ni hade dålig undervisning tycker jag 😛
Det är mycket enklare om man installerar en enkel web-applikation eller dylikt och dissekerar den lite, kika på hur den sparar sitt data och hämtar ut det osv ^^


   
SvaraCitera
Kudhos

aristoteles:

Låter som om ni hade dålig undervisning tycker jag 😛
Det är mycket enklare om man installerar en enkel web-applikation eller dylikt och dissekerar den lite, kika på hur den sparar sitt data och hämtar ut det osv ^^

Jo lärarna var rätt gamla och sega. 🙁 

Vi fick inte! Allt skulle göras i access..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Jo lärarna var rätt gamla och sega. 🙁 

Vi fick inte! Allt skulle göras i access..

Omg, då förstår jag att du inte gillar sql xD

Om du pillade lite med mysql så skulle du nog fatta galoppen direktTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har haft ett jävla dille på vad jag vill göra.... meen det blir nog bra..

redan sökt 😀 brukar alltid veta vad jag vill men just sånt här känns lite vemodigt


   
SvaraCitera

reben: behöver inte söka ;--)


   
SvaraCitera

Så är det tänkt, anmälde mig i god tid, som den sanne vän av ordning jag är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä    

lr kske om jag hittar ngt 

typ från maj till aug isf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har sökt en del kurser men är osäker på om jag kommer in på nån av dem...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Så är det tänkt, anmälde mig i god tid, som den sanne vän av ordning jag är.

duktig ponke 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska plugga, men behöver ej ansöka pga. går redan program yeee! Men ah.. Funderade på att söka en masterkurs som ges på halvfart vid sidan av, fast insåg sen att jag aldrig skulle palla eftersom jag redan nu går under av stress. Den verkade dock SJUKT spännande! Var ett slags projekt där man skulle samarbeta med studenter från KI, KTH, SU och Handelshögskolan (tror jag missat nåt kanske men aja) för att göra en forskningsstudie kring en problemformulering inom Stockholms kommun, och tillsammans från olika akademiska bakgrunder komma fram till lösningar och sådär... Åh verkade så kul! Men jaja. Tror chansen kommer igen, eller åtminstone liknande grejer, så får väl ta det nån gång när jag inte känner att jag kommer dö. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

reben:
behöver inte söka ;--)

Kudhos:
Behöver inte. Så gött.

Men ni ska plugga eller? Hur funkar det? Jag läser på program men måste söka varje termin ändå. Det är alltså inte valbara kurser utan vi måste söka nästa kurs i programmet liksom.


   
SvaraCitera
Kudhos

Bell:

Men ni ska plugga eller? Hur funkar det? Jag läser på program men måste söka varje termin ändå. Det är alltså inte valbara kurser utan vi måste söka nästa kurs i programmet liksom.

Ja, jag måste registrera mig varje termin till nästa. Men jag gör det via skolan. 🙂


   
SvaraCitera