Aviseringar
Rensa alla

Ska du ut på stan?


Smilen
Ämnesstartare

Gillar du att vara ute på stan? Vad gör du då inne i stan? Tar ni en fika, spelar ni, handlar ni någonting speciellt? Vad brukar ni ha för planer?


   
Citera

Aldrig under pandemitider, men annars gillar jag att gå i bokaffärer, musikaffärer, äta på donken, kanske gå på bio.


   
SvaraCitera
YungG

Stan har blivit betydligt mycket trevligare att vara i nu under pandemin då alla turister har försvunnit och man faktiskt kan gå på gatorna utan att behäva tänka på alla runtomkring. Är sällan i stan till att böja med, men på sommaren är det ju alltid härligt att sätta sig vid kanalerna här i Amsterdam och unna sig en öl.


   
SvaraCitera

YungG:
Stan har blivit betydligt mycket trevligare att vara i nu under pandemin då alla turister har försvunnit och man faktiskt kan gå på gatorna utan att behäva tänka på alla runtomkring. Är sällan i stan till att böja med, men på sommaren är det ju alltid härligt att sätta sig vid kanalerna här i Amsterdam och unna sig en öl.

Aye, bor du seriöst i Amsterdam? Fett


   
SvaraCitera

Ja, det gör jag väldigt mycket.. sitta och fika med kompisar ute.. gå på bengans rota bland deras skivbackar/ kläder/pop-tidningar/monster /böcker m.m (när man måste betala själv)

Men har nu inte varit på stan på länge.. eller jo ,var där för ett tag sen men en snabbisRodnar och kompisarna är inte så pigga på att gå på stan i dagsläget.. sen fika är ju ingen idé då man inte får sitta ihop? och bio går ju heller inte..

Planer ja ^^ vilka planer? det går ju inte att gå in i vissa affärer längre så lite svårt att planera nåt då...


   
SvaraCitera

nä ska ut och dansa. Cool


   
SvaraCitera

eventuellt imorgon ska iallafall äta sushi innan min "fest"


   
SvaraCitera

brukar sällan shoppa på stan för det jag har hemma duger mestadels är väl på e-handel

på stan brukar jag mest äta restauranger


   
SvaraCitera

Yes ^^ ska på stan på imorgon/idag  efter mitt sommarjobbCoolTumme upp så ska jag köpa min nya numret av min favorit pop-tidning Classic pop magazine på pressbyrån och lite monster (måste fylla på mitt monsterförråd) och lite annat kulRodnarSöt

Jag håller på att (bygga) Söt om mitt lilla monstervalv så jag ska få plats med mer monster där höhö Tumme uppRodnar


   
SvaraCitera
Haien

hxiley: på stan brukar jag mest äta restauranger

Du lär vara rätt hungrig då kan jag tänka mig om du äter hela restauranger


   
SvaraCitera
Haien

Är där om jag behöver nåt eller ska äta/fika


   
SvaraCitera

Haien:

Du lär vara rätt hungrig då kan jag tänka mig om du äter hela restauranger

ja jag nöjer mig aldrig på 1 maträtt


   
SvaraCitera

nä jag ska bege mig hemmåt.


   
SvaraCitera

Yes ska ut på stan efter skolan  imorgon och köpa en pop-tidning och till bokhandeln för att kolla efter en bok som jag  eventuellt tänkte köpa RodnarHjärta

Man hoppas det ska bli fint väder imorgon nuRodnar


   
SvaraCitera

Shock i slutet av veckan och inex. Afternoon tea Hjärta

Missade fanmeet vid bengans


   
SvaraCitera