Aviseringar
Rensa alla

Ska en 15 årig tjej skaffa motorcykel när hon är 16? Då min pappa och bror har det?


Ämnesstartare

Ska jag skaffa motorcykel och kort när jag får när jag är 16? 
då min pappa och brorsha har det? Tror ni folk kommer tänka saker om en eller kommer man ha svårare för att få vänner/kille på gymnasiet? Kommer isåfall få köra motorcykel på vårterminen i 1an på gymnasiet!!??


   
Citera

Molly16: kommer man ha svårare för att få vänner/kille på gymnasiet?

Trött


   
SvaraCitera

Ingen bryr sig om du kör motorcykel, hade nog varit värre om du skaffade epa


   
SvaraCitera
M04
 M04

Om du vill och kan ha de,så ska du ha de, de är både kul å praktiskt, skulle if ta chansen om jag kunde..
borde inte vara ”svårare” att få vänner/kille bara för de, vissa killar tycker ju de e ”coolt” t.o.m för de e inte så jättemånga tjejer som har de, då de oftast har moppebil eller sånt, men för som du vill och bry dig inte om vad andra tycker 


   
SvaraCitera

Wildcat:
Ingen bryr sig om du kör motorcykel, hade nog varit värre om du skaffade epa

Detta.

Hjärta


   
SvaraCitera

Det kommer inte göra någon skillnad. Tycker det är coolt med tjejer som gör motorcykel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Trött

Va vet jag hahah? Men menar att folk kan ha (om jag skaffar mc) så kan folk tänka att jag e nån bara för att jag har en motorcykel som tjej! Men de är väll alltid svårt att hitta nya vänner men det blir nog bra ändå<3


   
SvaraCitera

Det är rätt coolt så skaffa en vettja!


   
SvaraCitera

Molly16:

Va vet jag hahah? Men menar att folk kan ha (om jag skaffar mc) så kan folk tänka att jag e nån bara för att jag har en motorcykel som tjej! Men de är väll alltid svårt att hitta nya vänner men det blir nog bra ändå<3

ja du verkar inte veta fördelarna av att avstå från att försöka bli omtyckt av folk som inte gillar en för den man är.


   
SvaraCitera
Algot

M04: bry dig inte om vad andra tycker

håller med Tumme upp


   
SvaraCitera

Jag skaffade motorcykel när jag var 16 (a1) ingen brydde sig förutom vissa killar tyckte att det var coolt att se en sporthoj


   
SvaraCitera

Jag går inte gymnasiet än men jag skulle påstå att det inte spelar roll huruvida du får mer vänner om du är med moppe än utan Blink Du kanske får skjutsa vännerna ju Cool


   
SvaraCitera

Det är inget man tänker på i gymnasiet om du har det eller inte! 🙂


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är häftigt med tjejer på motorcyklar, kör på bara


   
SvaraCitera

Om nån är så jävla efterbliven så den inte vill vara med dig för att du kör mc så ska du bara vara glad att du slipper idioten:). 


   
SvaraCitera