Aviseringar
Rensa alla

Ska få tandställning


Ämnesstartare

Hej ska i sommar få tandställning och jag undrar om ni tycker att det är snyggt med tandställning eller inte

 


   
Citera

Vissa är det snyggt på andra inte


   
SvaraCitera

lilla my <3: Nej jag tycker det ser hemskt ut

Hade tandställning i flera år med operationer hit o dit och hatade den hela tiden. Tyckte den var otroligt ful ba i allmänhet typ. Men är så jävla nöjd nu efter så de va värt att va fett ful i ett par år


   
SvaraCitera
Kudhos

Det är varken snyggt eller fult. Det är bara... Som det är. Hade tandställning själv, och kände mig varken snygg eller ful pga. tandställningen. Det är bara... En tandställning.


   
SvaraCitera

jag tkr iaf jag blev snyggare med tandställningRodnarRodnar


   
SvaraCitera

se på det som om d vore grillz

 


   
SvaraCitera

jag tycker dt brukar vara snyggt efter tandställningen, man har inte den hela livet heller         


   
SvaraCitera
Draug

ansåg inte mig själv särskilt vacker i tandställning, men det där är ju ytterst individuellt, är ju det slutgiltiga resultatet när den tas bort som räknas.


   
SvaraCitera

lilla my <3: Nej jag tycker det ser hemskt ut

Tycker inte det är särskilt snyggt, men endast marginellt störande och slutresultatet är ju definitivt positivt. 


   
SvaraCitera

beror på hur man bär upp den..

som med allt annat här i livet


   
SvaraCitera

Har själv tandställning, men ska snart få ta bort den! Tycker inte att jag ser särskilt fin ut i min men många andra kan jag tycker är söta i tandställning! Fokusera på resultatet istället, det försöker jag göra.. 🙂


   
SvaraCitera

Det ser riktigt fult ut..... men när du väl tar bort tandsställningen så ser det desto bättre ut! det är värt resultatetSkadeglädje


   
SvaraCitera

Vad spelar det för roll? Den är till för att korrigera något som är fel med bett/tänder, behöver man ska man ha en, ett taskigt bett kan ställa till med ganska mycket problem. 


   
SvaraCitera

jag tycker att det är charmigt. 
ville ha tandställning förut. 


   
SvaraCitera

njee inte min smak


   
SvaraCitera