Aviseringar
Rensa alla

ska gå till ica nu [VIKTIGT - LÄS DIREKT]


Ämnesstartare

Hade varit asroligt om han blev överfallen nu. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför har alla jävla butiker i sverige just ett sånt där golv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni tog ingen korg?

Ni handlade inget sött?

Wtf is this.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Ni tog ingen korg?

Lounge fact:

Wtf is this.

Lounge fact:

Wtf is this.

Lounge fact:

Wtf is this.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mediakatt har smexiga ben, gillade också att ni satte på ljudet sen. MEN INGEN KORG?!?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Mediakatt har smexiga ben

Tack [smile]

Nintendo:

MEN INGEN KORG?!?!?!

Korg är överskattat om man inte ska handla mycket saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

korg är ett tydligt tecken på västerländsk dekadens, det är bättre att ha en flickvän som kan bära, som i ryssland, och nordkorea [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför handlade ni inget gott? Bara ett skrumpet bröd som säkert var hårt eftersom det var stängningsdags och enda brödet som låg kvar och en purjolök?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Varför handlade ni inget gott? Bara ett skrumpet bröd som säkert var hårt eftersom det var stängningsdags och enda brödet som låg kvar och en purjolök?

och krossad tomat [no-no]

och goda saker är för borgerligheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

och krossad tomat [no-no]

och goda saker är för borgerligheten.

Orka släpa sig till ica precis innan stängning för att köpa ett bröd, krossade tomater och purjolök. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Orka släpa sig till ica precis innan stängning för att köpa ett bröd, krossade tomater och purjolök. [sad]

orka klaga så mycket, det var ändå 15 pers som satt och kollade när det var som flest, nolifers [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

orka klaga så mycket, det var ändå 15 pers som satt och kollade när det var som flest, nolifers [no-no]

Är inte så nolifigt, jag har alltid tyckt att det varit en sorts konst att kunna se live ifrån ett ställe :d


   
SvaraCitera

jag missa allt, nån idé vad jag ska göra??? ville se [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu lät jag lite nerdy, men det är lite av ett specialintresse. Såsom gamla bilder, eller tidpunkter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Orka släpa sig till ica precis innan stängning för att köpa ett bröd, krossade tomater och purjolök.

Behöver göra mat, har inte nog med saker till en vettig måltid hemma. Nu har vi det.


   
SvaraCitera