Aviseringar
Rensa alla

Ska han få ha det såhär på grund av Islam?


Ämnesstartare

​"I'm forced to think hell is a place called home..."

Ett blogginlägg, som trots den engelska titeln, är skriven av en grabb som är 16år gammal. Det handlar om hans pappa & hans tro på Islam. Jag tycker ni borde läsa inlägget. En skakande berättelse.


   
Citera

Snarare pga hans pappa. Men iaf; Buhu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läst kommentarerna?


   
SvaraCitera

alltså det där har väl inte ett skit med religionen och göra, bara hans pappa som är störd?

Min farsa kan vara likadan fast utan gnället om satan. Jag kommer ihåg när jag var 11 år, var på nån gård efter skolan och när jag kom hem var klockan 5-6 kanske och farsan hade också fått spel och ringt runt till alla jag kände och frågat var jag var.
Nu bryr han sig inte längre.
Men det är inte "pga" islam, lilla vän. Är det pga islam några flygplan störta in i några höghus eller är det pga några idioter? [smile]


   
SvaraCitera

Samma kille som var den nya blondinbella fast svart va?
Nä men kanske inte skall gå in på de nu

sunnimuslim och shiamuslim vet inte vilket som är vilket. Men tror de är stor skillnad.


   
SvaraCitera

Finns galningar i alla religioner. Islam är inget undantag, men har handlar det hundra gånger mer om en pappa som det är någonting allvarligt fel på.


   
SvaraCitera

fakotza:

sunnimuslim och shiamuslim vet inte vilket som är vilket. Men tror de är stor skillnad.

Det är inte det att pappan är sunni eller shia, utan snarare att han har en störning i hjärnan.


   
SvaraCitera

Mjälte:

Det är inte det att pappan är sunni eller shia, utan snarare att han har en störning i hjärnan.

Brukar vara vanligt att tydligen ha det om man kommer från andra länder.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera