Aviseringar
Rensa alla

Ska jag?


Ämnesstartare

Schism:

ta dig inte vatten över huvudet ([confused])

tänkte tvätta håret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

mvh simläraren

Hon har ont i halsen. Då ska man ej träna.

Mvh
Simlärarassistent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Hon har ont i halsen. Då ska man ej träna.

isola:

vem har inte ont i halsen på morgonen liksom???

isola:

vem har inte ont i halsen på morgonen liksom???

isola:

vem har inte ont i halsen på morgonen liksom???

När man precis vaknar. Men är lite täppt när jag vaknar också, och nös tre ggr igår kväll/natt. Men jag har ju redan varit sjuk!!!
Har redan lovat yogavän att yoga på fredag också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

När man precis vaknar

Har aldrig haft det, förutom under extrema pollensäsonger och förkylning (och halsfluss)[no-no]

isola:

Har redan lovat yogavän att yoga på fredag också.

Vila tills på fredag då!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm men [sad]
har haft ont i halsen när jag vaknar jättelänge 🙁 kanske bara ska simma en längd, typ. de stänger runt 19 trorja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta simulera gå och simma [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har du tränat med plaskisar också? finns någonting som heter så som försimskola i mitt badhus tror jag.
jättetramsigt att lära barn hur de ska plaska.

kallas för vattenvana [no-no] alla barn vågar inte direkt gå och doppa skallen under vattnet utan problem! Behövs lite plask för vissa för att man till slut ska våga!

Nintendo:

assistent

Nintendo:

assistent

Nintendo:

assistent

Nuff said! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

kallas för vattenvana [no-no] alla barn vågar inte direkt gå och doppa skallen under vattnet utan problem! Behövs lite plask för vissa för att man till slut ska våga!

Men alla barn vill ju plaska! Ni förstör kreativiteten om man inte ens får plaska fritt!

OF 5:

Sluta simulera gå och simma [smile]

Mm borde! Ska äta upp min mat först bara. Hinner jag om de stänger 19? ska kolla när de stänger. Kanske ej hinner och imorgon och på fredag gåre nog inte. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men alla barn vill ju plaska! Ni förstör kreativiteten om man inte ens får plaska fritt!

sluta få det första att låta som att du tycker att det är löjligt att de plaskar!
bra att du vet hur ALLA arbetar [mad]
sen är det oftast föräldrarna som brukar låta dem plaska runt. Vi lät våra grupper mer eller mindre göra det de första gångerna men för att lära sig simma behöver man bli seriös!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså vafan det står att motionssim utgår vad är detta betyder det att det är lek för hela slanten lr? nej jag vägrar acceptera detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Nuff said!

[wink] Höll i nästan allting i simskolan förutom de ekonomiska bitarna, så arbetade som simskolelärare fast utan utbildningen [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dålig simhalm
Ta det i helgen istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

för att lära sig simma behöver man bli seriös!

trokit [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

dålig simhalm
Ta det i helgen istället

nä då måste jag ju vänta i hundra år [sad]
kanske kan ta det imorgon efter tandis iof


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja du mår bra av att simma, så simma! (Du röstade på detta alternativ)

Simma! Ibland kan det vara tufft att ta sig till träningen men ack så trevligt det är när man väl kommer dit [party].


   
SvaraCitera