Aviseringar
Rensa alla

SKA JAG?


Hur gamla är ni? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera

skriv:
"ligga?"


   
SvaraCitera

Okej, då går han på gymnasiet va? [smile] Känner ni varandra bra? Känner ngn av dina kompisar hans kompisar eller honom? För isåfall hade ni ju kunnat träffas, att du eller han hänger med när era kompisar ska ut och hänga? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guuudinnan:

Okej, då går han på gymnasiet va? Känner ni varandra bra? Känner ngn av dina kompisar hans kompisar eller honom? För isåfall hade ni ju kunnat träffas, att du eller han hänger med när era kompisar ska ut och hänga?

Aa, jag går 1:an och han 2:an[smile]


   
SvaraCitera

Oki, då är det ju lite svårare... [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det blir ju det [sad] men jag ska ta lite mod till mig och snacka med han ,tack![love]


   
SvaraCitera

Fotbollsälskar´n:

men jag ska ta lite mod till mig och snacka med han ,tack!

Lycka till!![love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessi:

Lycka till!!

[love]


   
SvaraCitera

Jag själv frågar folk om dom känner för att t ex ta en fika eller liknande. Som vänner. Bra och neutralt sätt att bl a bygga upp nya vänskapsrelationer etc. Bara man vet lite grann i förväg vad man kan prata om. (är introvert) [smile]

Lycka till btw!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

Jag själv frågar folk om dom känner för att t ex ta en fika eller liknande. Som vänner. Bra och neutralt sätt att bl a bygga upp nya vänskapsrelationer etc. Bara man vet lite grann i förväg vad man kan prata om. (är introvert) Lycka till btw!

tack för tipset! [smile]


   
SvaraCitera