Aviseringar
Rensa alla

ska jag åka till min mor eller inte?!?!


Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Funkar ju inte...

ett tredje alternativ är att be min mor hämta mig. Det är vad jag helst skulle vilja. Men hon kommer bli sur då... 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

jag pluggar bättre hemma

oh crap blev påmind om allt jag måste göra idag. Typ diska dammsuga och skriva klart en skoluppgift. Bävar inför skoluppgiften.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lksafkalsknvxc VAD SKA JAG GÖRA
måste höra av mig till henne om jag inte kommer. Vet inte om hon tycker det är en godtagbar ursäkt att peka på att bussbytet innebär ett stort stressmoment tillsammans med packning och en hund som inte fattar vad gå i koppel innebär. känner mig smått utvecklingsstörd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stanna hemma, vi sällskapar dig!
Jag husvaktade min pappas hus för ett tag sedan och kollade på läskiga grejer på tv på natten, det var ingen bra idé.
Övervägde nästan att när jag gick ut på kvällen ropa någonting inåt huset så att alla psykopater som lurade i buskarna skulle förstå att jag minsann inte alls var en ensam dam med katt, utan en dam med en massa sällskap och tio arga hundar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag husvaktade min pappas hus för ett tag sedan och kollade på läskiga grejer på tv på natten, det var ingen bra idé.

jag brukar komma ihåg alla skräckfilmer jag sett i detalj varje gång jag blir ensam i natten 🙁 vet inte om jag klarar detta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÅNGEST


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

jag brukar komma ihåg alla skräckfilmer jag sett i detalj varje gång jag blir ensam i natten 🙁 vet inte om jag klarar detta!

Jodå!!! Du kommer att klara av det fint. Ha tvn och radion på. Kolla på typ inredningsprogram eller annat ickeläskigt. Och föreställ dig att det är Lulu Carter som går runt med ett måttband i lägenheten om du hör något litet ljud!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

ja (Du röstade på detta alternativ)

så blir mamsen din lite glad också! hon får ju träffa sin dotter!


   
SvaraCitera