Aviseringar
Rensa alla

Ska jag berätta vad jag känner ?


Titus
Ämnesstartare

Hejsan alla glada människor! 
Nu är det så att jag har varit vän med den bästa tjejen jag någonsin har träffat, vi har varit vänner i snart7 år!

Jag har haft känslor för henne väldigt länge nu och känner att det är dags att jag berättar för henne att jag vill vara med än vänner.

Så jag hade tänkt köpa ett fint halsband eller något sånt och sen skriva en lapp till henne i julklapp.

Tycker ni att jag gör rätt eller borde jag inte berätta för henne så att jag inte råkar förstöra våran vänskap ? 


   
Citera

Du bör nog säga det rätt ut istället för att säga det sådär med en present och en lapp då det lätt kan bli konstigt. 


   
SvaraCitera

om du inte enbart känner vänskap och vill ha någonting mer så borde du låta henne få veta
men det måste du själv avgöra


   
SvaraCitera

Det bästa är nog att bara säga det. 


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Kan nog lätt uppfattas som väldigt konstigt då hon inte sett några tecken på kärlek innan också poff så står det en kärleksförklaring i julklapp. Nä, säg det face 2 face ist.


   
SvaraCitera

Om du tänker ge halsbandet i julklapp så visst utan kärlek inblandad alltså. Då kan du ju slänga på lappen också. Annars så bör du säga det face to face eller via chatt/sms. Lycka till Glad


   
SvaraCitera