Aviseringar
Rensa alla

Ska jag börja följa honom på Instagram? Plzz hjälp maajjj


Ämnesstartare

Det är såhär att jag vill börja följa en kille på Instagram men han killen har hållt på lite med en av mina kompisar. Detta hände för några månader sedan och de tog sedan bort varandra på instagram i somras, varför vet jag inte. Jag vet att det inte betydde något för henne för min kompis skriver lite med vem som helst. Om jag börjar följa honom där så kommer hon kanskese detta, några av mina kusiner kompisars kommer kanske även se detta för de bor i samma stad som honom och de känner även honom eller vet iallafall vem är han pågrund av hans syskon. Frågan jag ställer till er är, ska jag börja följa honom eller inte? Jag tycker han ser bra ut och han är verkligen min typ. Är feg 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

anonymtjej77:
Det är såhär att jag vill börja följa en kille på Instagram men han killen har hållt på lite med en av mina kompisar. Detta hände för några månader sedan och de tog sedan bort varandra på instagram i somras, varför vet jag inte. Jag vet att det inte betydde något för henne för min kompis skriver lite med vem som helst. Om jag börjar följa honom där så kommer hon kanskese detta, några av mina kusiner kompisars kommer kanske även se detta för de bor i samma stad som honom och de känner även honom eller vet iallafall vem är han pågrund av hans syskon. Frågan jag ställer till er är, ska jag börja följa honom eller inte? Jag tycker han ser bra ut och han är verkligen min typ. Är feg 🙁
UPTADE: jag började följa honom så jag ställer istället frågan, var det en bra ide? Jag måste sluta tänka det värsta!! Fast jag hoppas inte mina kusiner eller deras kompisar såg att jag började följa honom haahh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UPDATE: jag började följa honom så jag ställer istället frågan, var det en bra ide? Jag måste sluta tänka det värsta!! Fast jag hoppas inte mina kusiner eller deras kompisar såg att jag började följa honom haahh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Följ honom för fan herregud vilja jävla problem, blir legit sur av att höra sånt är. Önskar mina problem var lika obetydligaSover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Följ honom för fan herregud vilja jävla problem, blir legit sur av att höra sånt är. Önskar mina problem var lika obetydligaSover

Hahahha jag följer hnm nu men asså jag blir så nojig och tänker om han ej följer tillbaka , aja YOLO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymtjej77:

Hahahha jag följer hnm nu men asså jag blir så nojig och tänker om han ej följer tillbaka , aja YOLO

Tjejer ska alltid även tänka det värsta, skönt att va kille ibland 

Maymay:
Följ honom för fan herregud vilja jävla problem, blir legit sur av att höra sånt är. Önskar mina problem var lika obetydligaSover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymtjej77:

Hahahha jag följer hnm nu men asså jag blir så nojig och tänker om han ej följer tillbaka , aja YOLO

Lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Lycka till

Tack!!

Maymay:

Lycka till


   
SvaraCitera

Vilka problem det finns i denna värld, bara för att du följer honom behöver det la inte betyda något. Har massvis med tjejer som följer mig men inte finns det någon som tror att alla de dräglar över mig för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejjagvetintevadjagskaheta:
Vilka problem det finns i denna värld, bara för att du följer honom behöver det la inte betyda något. Har massvis med tjejer som följer mig men inte finns det någon som tror att alla de dräglar över mig för det

Nejdå inte att det ska betyda ngt utan är mest nojig för att personen ej ska börja följa mig tillbaka. Jag vet det är skit töntigt 


   
SvaraCitera

Maymay:
Följ honom för fan herregud vilja jävla problem, blir legit sur av att höra sånt är. Önskar mina problem var lika obetydligaSover

Jag instämmer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Jag instämmer

Har gjort det men han följer ej tillbaka men han har kollat min story 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymtjej77:

Har gjort det men han följer ej tillbaka men han har kollat min story 🙁

Inte för att vara sån men han är kanske inte intresserad då, hur gamla är ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Inte för att vara sån men han är kanske inte intresserad då, hur gamla är ni?

Tror inte heller det, 18 båda två


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymtjej77:

Tror inte heller det, 18 båda två

Ska jag vara ärlig så trodde jag ni var typ 13Glad


   
SvaraCitera