Aviseringar
Rensa alla

Ska jag börja följa honom på Instagram? Plzz hjälp maajjj


Ämnesstartare

Inte konstigt att folk är deprimerade om det här är ett utav de största problemen folk har Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymtjej77: Jag vet att det inte betydde något för henne för min kompis skriver lite med vem som helst.

hehe same


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Ska jag vara ärlig så trodde jag ni var typ 13Glad

Hhahha men asså jag övertänker allt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Inte konstigt att folk är deprimerade om det här är ett utav de största problemen folk har Party

Jagveet


   
SvaraCitera

Tror inte har tid att fundera på sånt så han kommer nog inte bryr sig vare sig du gör det eller inte Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skapa drama oxh skicka updates till mig sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:
skapa drama oxh skicka updates till mig sen

Hahah får väl ba ”gå” vidare nu, han följde ej tbx och lär väl ej göra det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymtjej77:

Hahah får väl ba ”gå” vidare nu, han följde ej tbx och lär väl ej göra det 

HSAH HA ooof


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack till alla som svarar. Det finns troligen 2 anledningar till varför han ej började följa.!

1. Han har skrivit med min kompis och hon har lagt ut flera gånger på mig på både Snapchat och Instagram. Han kan tycka att det är ”stelt” ifall vi nu skulle följa varandra.

2. Han är inte intresserad och vill inte följa!!

fuqq vad jag överanalyserar jag vet men detta är en kille som verkligen är min typ, är jävligt kräsen och för första gången känner jag att detta är någon jag skulle kunna träffa så det lär väl kännas lite sådär i 1-2 dar:/.
pray4me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

HSAH HA ooof

Hahah den är jobbiggg speciellt när den är en kille som verkligen är min typ och jag är jävligt kräsen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:
Tror inte har tid att fundera på sånt så han kommer nog inte bryr sig vare sig du gör det eller inte Glatt skålande

Det är sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymtjej77:

Hahah den är jobbiggg speciellt när den är en kille som verkligen är min typ och jag är jävligt kräsen 

gå vidare. hittade en ideal bf till mig på skolan men han slutade när jag började, så jag sket i honom. so should you do mate


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

gå vidare. hittade en ideal bf till mig på skolan men han slutade när jag började, så jag sket i honom. so should you do mate

Ska försöka!! 🙂 


   
SvaraCitera