Aviseringar
Rensa alla

Ska jag dricka?


Ämnesstartare

Var blandad vodka vi ska dricka i såna fall [blush]


   
SvaraCitera

Hannamedi:

Var blandad vodka vi ska dricka i såna fall

Åhh men drick inte för mycket om du dricker. Du kommer bara må illa säkert [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hur vet man vad som är för mycket? J[cute]


   
SvaraCitera

Hannamedi:

Men hur vet man vad som är för mycket?

Bara sluta drick när du känner att du blir lagom. Pressa inte kroppen, den mår inte bra av det. Det är individuellt hur mycket du kan dricka utan att må dåligt av det, så jag kan inte veta hur mycket som är för mycket för dig.


   
SvaraCitera

Sen märker man inte alltid att man är full, speciellt om man sitter still och dricker.
Röra på dig(gå runt och snacka med folk t.ex.) skulle nog vara till din fördel. Och kanske dricka varannan vatten, även om det känns så otroligt tråkigt att dricka vatten då man super [cry][blush]


   
SvaraCitera

Hannamedi:

Men hur vet man vad som är för mycket? J

om du nu ska dricka, drick varsamt och lite i taget så att du inte blir "pang bom"-full. Så fort att du känner av alkoholen så slutar du dricka någon timma.


   
SvaraCitera

stör mig på folk som väntar med alkohol och sen dricker vid 18-20år har sina fjortisfyllor då, som alla andra hade när man var 14,

[bigcheers]


   
SvaraCitera
höna

inte bra att känna sig pressad första gången man dricker... var lite det mär jag drack första gången och det vart bah allmänt pinsamt och jobbigt. trodde jag var askung först, shottade osv. men det var jag inte. var aspinsam och full.

om du nu ändå ska dricka, drick inget med för mkt alkohol så du blir full fort


   
SvaraCitera

Som medlem i UNF: nope [smile]


   
SvaraCitera

Hannamedi:

ALDRIG druckit!

Du är nog unik på det viset att du kan leva utan vätska.. Varför börja nu om det hittills har gått så bra? [shake]


   
SvaraCitera
gulan

Hannamedi:

Men tjejen vi ska vara hos fyller år (anledningen till festen) känns som att jag är taskig som inte kommer... sen känns det som att man missar något roligt när man inte kommer på sånt här

du behöver inte stanna hemma för att du inte dricker 😉 sitter i samma båt som du förutom att jag tagit en och annan shot nån gång men jag känner ingen reaktion på det..

och när jag ändå håller på.. om man gör saft och istället för vatten dricker 40% med saft i. Jag drack ett fullt coca cola glas med det och två shot utav samma sort.. om det är första gången man dricker borde man väl nästan blivit full eller iallafall känt nåt?

jag var precis lika dan efter och inget illamående eller nåt heller..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte 🙁 känns som att man kommer att hitta nya vänner och ha roligt när man dricker och festar eller det är i alla fall vad alla säger[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj skrev till fel [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte [sad] känns som att man kommer att hitta nya vänner och ha roligt när man dricker och festar eller det är i alla fall vad alla säger


   
SvaraCitera

Hannamedi:

oj

du kommer dö! alkohol är extremt farligt i din ålder! [sad]


   
SvaraCitera