Aviseringar
Rensa alla

Ska jag dygna?


Ämnesstartare

Tåget går 6-ish och min klocka står på fem. Ska jag dygna för att säkert vara vsnen då tåget går eller sova? Har svårt att sova, är uppe i varv men är orolig att svimma eller få yrsel och så om jag dygnar. Har typ 2-3 lektioner imorrn.


   
Citera
mynona

Jag skulle absolut ha gjort det i det fallet, men det innebär inte att det vore en god idé. Du klarar nog av att hinna med tåget och vara pigg ett tag, men tröttheten kanske sätter in just i tid för lektionerna. sov därför


   
SvaraCitera
kachin

är du uppe i varv är det ju ingen idé att sova iaf. så dygna, ta en powernap på tåget. drick kaffe?


   
SvaraCitera

har du dyngna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag sov lite
Är nu helt överkörd typ


   
SvaraCitera

Vi är alla överkörda, alla alla av tåg ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendla är det bästa


   
SvaraCitera

Går det mycket snabbare en högbussen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Går det mycket snabbare en högbussen?

Du tänker åt fel håll men 30-bussen tar typ 40 och tåget ca 30. Jag åker åt andra hållet där det inte går buss och det tar sådär 70 min


   
SvaraCitera

elverpigen:

Du tänker åt fel håll men 30-bussen tar typ 40 och tåget ca 30. Jag åker åt andra hållet där det inte går buss och det tar sådär 70 min

Hahha fy fan [badgrin][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Hahha fy fan

JAAAAA och måndagar (alla dagar iofs) åker jag hemifrån 6, och pga dåliga kommunikationer kommer jag hem 19.15 🙁 suger


   
SvaraCitera

elverpigen:

JAAAAA och måndagar (alla dagar iofs) åker jag hemifrån 6, och pga dåliga kommunikationer kommer jag hem 19.15 🙁 suger

Låter inte ett dugg kul, så då är du inte hemma än? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Låter inte ett dugg kul, så då är du inte hemma än? 🙁

Jo, är bara måndagar det är så, annars är det 16.45 som gäller


   
SvaraCitera

elverpigen:

Jo, är bara måndagar det är så, annars är det 16.45 som gäller

Tråkigt, du borde pendla åt andra hållet.


   
SvaraCitera