Aviseringar
Rensa alla

Ska jag eller ska jag inte?


Ämnesstartare

njæ


   
SvaraCitera

Vad gäller saken?


   
SvaraCitera

isola: inte våga! dumt egentligen

jobbigt läge faktiskt men någonstans vet du säkert om att om du inte provar och tar modet till dig får du inte reda på vad som händer när du faktiskt gör detta som du nu vill göra
dumt är det ju inte alls, vi är ju programmerade till att vara fega rent naturligt genom att det var så våra förfäder överlevde och kunde skaffa barn 🙂
Komigen, en ledtråd till vad det är? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

jobbigt läge faktiskt men någonstans vet du säkert om att om du inte provar och tar modet till dig får du inte reda på vad som händer när du faktiskt gör detta som du nu vill göra
dumt är det ju inte alls, vi är ju programmerade till att vara fega rent naturligt genom att det var så våra förfäder överlevde och kunde skaffa barn 🙂
Komigen, en ledtråd till vad det är? 🙂

det är sant och jag är ju också av den åsikten men nu är det ju mig det gäller
1 umgänge!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ej 6


   
SvaraCitera

isola: det är sant och jag är ju också av den åsikten men nu är det ju mig det gäller
1 umgänge!

ah, tufft
tänk på allt roligt ni ska ha då och hur roligt den personen säkert också tycker att det är så inser du hur elak du är som berövar denne allt roligt om du inte vågar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

ah, tufft
tänk på allt roligt ni ska ha då och hur roligt den personen säkert också tycker att det är så inser du hur elak du är som berövar denne allt roligt om du inte vågar!

hen tycker kanske inte om mig alls och ba nej den muppen vill jag inte bli vän med Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fattar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe UMgänge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
hehe UMgänge

hehe ja fast nä


   
SvaraCitera

isola: hen tycker kanske inte om mig alls och ba nej den muppen vill jag inte bli vän med Ledsen

Chansa vetja 😉 risker man får ta vet du ju men fokusera inte på det negativa
allt är positivt! osv osv
IRL polare lr nätbuddy?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

positiv bias 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, annars kommer du ångra dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Chansa vetja 😉 risker man får ta vet du ju men fokusera inte på det negativa
allt är positivt! osv osv
IRL polare lr nätbuddy?

mm menmen

irl


   
SvaraCitera