Aviseringar
Rensa alla

Ska jag eller ska jag inte?


Ämnesstartare

Hej umisar. Nu har det gått ett tag sedan jag gjorde någonting artsy, så jag har nu fått lite feeling och har tänkt tapetsera en köpmannadisk. Såhär ser den ut nu, fast min har handtag i blankt guld och lite väl stora mellanrum mellan vissa lådor.

nmcmhq2


   
Citera
NEMI
 NEMI

åååh projekttråd.. hade det inte varit för det där med lite väl stora mellanrum mellan vissa lådor så hade jag sagt KÖÖÖÖR.. tror det kan se konstigt ut om det inte är jämn mellanrum lådorna.
eller så kan det vara jag som är onödigt petig med sånt Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fattar inte men röstar på 

isola: JAAA KÖÖÖÖR! *peppp*

för det e alltid trevligast ändå 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det ser fint ut som det är.

men om du är sugen på att pyssla så kör på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
åååh projekttråd.. hade det inte varit för det där med lite väl stora mellanrum mellan vissa lådor så hade jag sagt KÖÖÖÖR.. tror det kan se konstigt ut om det inte är jämn mellanrum lådorna.
eller så kan det vara jag som är onödigt petig med sånt Rodnar

Jag är också, men den här köpmannadisken är så speciell för mig. Det var en av de första möblerna jag satte ihop. Jag var ung och satt i min första lägenhet och slet med skiten. Hade ringt pappa och frågat om han inte kunde komma över någon dag och hjälpa till om inte fin person hade hjälpt mig lite. Den var extremt svår att sätta ihop! Sedan målade jag och bytte alla handtag och den har hängt med sedan dess. Så den är värd det. Har försökt rätta till dem men det går inte grrr.

En apas melankoli:
jag fattar inte men röstar på för det e alltid trevligast ändå 

feta_lex:
tycker det ser fint ut som det är.

men om du är sugen på att pyssla så kör på.

Mm ska nog! Ska börja mäta och klippa nu och se hur långt jag kommer.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

isola:

Jag är också, men den här köpmannadisken är så speciell för mig. Det var en av de första möblerna jag satte ihop. Jag var ung och satt i min första lägenhet och slet med skiten. Hade ringt pappa och frågat om han inte kunde komma över någon dag och hjälpa till om inte fin person hade hjälpt mig lite. Den var extremt svår att sätta ihop! Sedan målade jag och bytte alla handtag och den har hängt med sedan dess. Så den är värd det. Har försökt rätta till dem men det går inte grrr.

Tänk att det alltid är lika enkelt som i manualen av någon anledning...
Men alltså, testa.. skulle det inte funka äre ju bara att slipa och måla igen Tumme upp


   
SvaraCitera
mynona

du bör göra det därför att du vill och man bör följa sina impulser så lär man sig av livet och slipper undra. 

rent sakfrågemässigt skulle jag inte ha tapetserat byrån, men jag är inte rätt person att lyssna på i sådana sammanhang då jag är likgiltig för möbler och föredrar vita spånskivor


   
SvaraCitera

isola: JAAA KÖÖÖÖR! *peppp*

ser inte bilden, men jaaa 😀 


   
SvaraCitera

ser bilden nu, tycker fortfarande ja 🙂 


   
SvaraCitera

isola: JAAA KÖÖÖÖR! *peppp*

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Tänk att det alltid är lika enkelt som i manualen av någon anledning...
Men alltså, testa.. skulle det inte funka äre ju bara att slipa och måla igen Tumme upp

Mjo men allt jobb!! Uh nu har jag klippt flera tapetbitar som av någon anledning aldrig blir exakt rätt längd hur bra jag än mäter... inbillade mig att det skulle gå bra utan linjal. Får ta nya tag imorgon kanske. Har skruvat loss alla femton handtag nu iaf.

shatter:
ser bilden nu, tycker fortfarande ja 🙂 

Party

den här tapeten har jag
http://www.maleributiken.se/tapeter/alla-tapeter/1058.html

den har fina mönster i skiftande nyans irl. där ser den så slätstruken ut.

uhu hade glömt hur ont i ryggen man får av att stå i konstiga positioner och skruva grejer. ska nu äta vaniljglass med ananas, mango, hallon, banan och björnbär i och kolla på ett avsnitt av PCBH.


   
SvaraCitera

låter som 1 kul projekt så röstade på ja


   
SvaraCitera

isola: den här tapeten har jag
http://www.maleributiken.se/tapeter/alla-tapeter/1058.html

den har fina mönster i skiftande nyans irl. där ser den så slätstruken ut.

uhu hade glömt hur ont i ryggen man får av att stå i konstiga positioner och skruva grejer. ska nu äta vaniljglass med ananas, mango, hallon, banan och björnbär i och kolla på ett avsnitt av PCBH.

kmr bli jättefint <3 
naaw 🙁 men det blir säkert värt det i slutändan! 
vill också haaaa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
låter som 1 kul projekt så röstade på ja

ja det är ju det! men ack så enerverande när man t ex mätt ut perfekt, vänder sig bort för att hämta pennan och när man tittar dit igen har ens papperslappmarkör ersatts av en katt </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

kmr bli jättefint <3 
naaw 🙁 men det blir säkert värt det i slutändan! 
vill också haaaa!

ja jag hoppas det! brukar tänka så och kan se tillbaka på mina andra projekt och vara nöjd så detta ska nog också vara värt det. hoppas jag.


   
SvaraCitera