Aviseringar
Rensa alla

Ska jag flytta tillbaka till västkusten?[n]


Ämnesstartare

Tözen:

Börja plugga ännu mer (Du röstade på detta alternativ)

Tycker du ska gå en termin, sedan sluta. Svårt att veta efter bara en halv termin.
Då får du med dig lite högskolepoäng också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

iof,men slösa 6 års studielån för nåt man kommer bli asdålig på och ha ett helt dött socialt liv,låter inte lockande.

Tözen:

försöka få jobb

Låter det mer lockande att sitta i kassan på ICA?

Nej, allvarligt. Känner du att det är själva utbildningen som är dryg, att det är motigt just nu, eller känner du att det är helt fel utbildning ändå? Jag frågar därför att du måste ju sökt det du läser av en viss orsak - som jag antar var just den att du var intresserad av ämnet. Då tycker jag inte att man ska kasta bort hela intresset bara för att det går dåligt på en tenta, liksom.

Nåväl, skumma forumleringar och säkert helt sjuk meningsbyggnad, men ändå. Jag hoppas du förstår hur jag tänker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

du har aldrig sett mig!

på bild[blush]

Tözen:

allmänt blyg?

är[sad]

Tözen:

orkar inte svara i gästbok,d är så omständigt

vet, borde finnas en "svara"-knapp[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

på bild

då borde du ju veta att jag är grotesk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

då borde du ju veta att jag är grotesk?

den på bilden var inte grotesk iaf[blush]


   
SvaraCitera

Varför känner du så här? Folk i tråden verkar hänga upp sig på att du inte ska plugga mer, men det finns ju inget som säger att du inte kan åka "hem" till Göteborg och påbörja en utbildning där om du känner att Stockholm inte är rätt grej för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

om du känner att Stockholm inte är rätt grej för dig.

asså,d finns typ inget/ingen i sthlm som verkar vilja ha kvar mig här och jag känner att utbildningen är för svår och jag funderade på att söka nåt annat till våren,men jag failade och kunde inte bestämma mig.


   
SvaraCitera

Tözen:

,men jag failade och kunde inte bestämma mig.

Det går att komma in i efterhand också. I värsta fall kan du väl flytta hem till päronen, leva på dem ett tag och läsa någon "kul" kurs medan du bestämmer dig? Då kan du söka in till något ordentligt nästa höst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Då kan du söka in till något ordentligt nästa höst.

jag har ingen jävla aning[n]jag vill bara hem till min säng och ligga apatisk och stirra upp i taket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk dig för, hörru. Vad ska ersättningsbussarna säga om du bara sticker ifrån dem sisådär? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simnudel:

Tänk dig för, hörru. Vad ska ersättningsbussarna säga om du bara sticker ifrån dem sisådär?

jag hatar fortfarande gubben som sa:alla blåa bussar går till tunagård
och jag hatar han som kallade sin buss för "den silvergrå missilen"


   
SvaraCitera

Tözen:

jag har ingen jävla aning[n]jag vill bara hem till min säng och ligga apatisk och stirra upp i taket

Men om du tänker så så borde du hem och ta hand om dig själv. Börja gå till en psykolog, göra saker som du mår bra av och ta bort all press och alla måsten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

han som kallade sin buss för "den silvergrå missilen"

Haha, vilken lirare.

Har du stött på "Röda jackan" än då, förresten? Han brukar tränga sig förbi alla på bussen och hävda att han har en egen plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Börja plugga ännu mer (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

AJ LUV DA WESTCOAST!
come back where you belong


   
SvaraCitera