Aviseringar
Rensa alla

SKA JAG GÖRA SLUT ELLER INTE?!


Ämnesstartare

hej!jag och min kille har varit tillsammans i ett bra tag nu, vi bor inte särskilt nära. ungefär 10 mil ifrån varandra, detta innebär ju alltså att inte vi kan träffas mitt i veckorna. jag älskar han så sjukt himla mycket! han säger att han älskar mig och att jag är allt för honom... MEN, han kan nästan aldrig ses om helgerna och när vi träffas han och jag är vi aldrig ensamma utan hans vänner måste vara med hela tiden typ vilket jag tycker är jobbigt eftersom vi inte kan ses så ofta. jag har även sagt dehär flera gånger till honom och han bara ignorerar eller blir sur.. vad ska jag göra?! ska jag göra slut och lida med att jag älskar han så sjukt mycket, eller vad kan jag göra?! har ni tips på vad man kan säga till han för att han ska spendera mer tid tillsammans med mig bara?! jag har redan sagt en gång att jag tyckte de var bättre om vi gjorde slut men då blev han ledsen, sur och helt cp... VAD SKA JAG GÖRA?!?!


   
Citera
Kudhos

Vill du vara tillsammans med någon som ignorerar dig, dina åsikter, samt känslor?


   
SvaraCitera

Att du frågar dig själv den frågan tyder på att du ska göra slut.


   
SvaraCitera

Om du funderar på att göra slut, så borde du göra det. Så som han behandlar dig, är. Inte schysst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Vill du vara tillsammans med någon som ignorerar dig, dina åsikter, samt känslor?

jag älskar ju han och är verkligen skitkär i honom. 
men är liksom trött på att han aldrig har tid att umgås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har tänkt tanken men tvekar ändå. Ställ ett ultimatum.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Skulle sluta förhållandet om jag hade ett som såg ut som ert. får en svag känsla av att du inte är mer än en trofe för honom 🙁


   
SvaraCitera
gulan

 Man ställer den frågan till sig själv väldigt ofta när det är dåligt men det betyder inte att man undeemedveter vill det, boka typ som en "dejt" med honom som är saker ni två ska göra ensamma så att han inte tar med sina kompisar. Han kanske inser hur mysigt det är att bara vara med dig så att ni kan vara själva oftare 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det som känns rätt, inte det alla i forumet säger, lol. Jag personligen skulle rekommendera att du tar ett ordentligt snack och om han inte vill ändra på sig så gör du antingen slut eller accepterar det? (gör slut!)


   
SvaraCitera

Börg: Gör det som känns rätt, inte det alla i forumet säger, lol

Börg: (gör slut!)

😉


   
SvaraCitera