Aviseringar
Rensa alla

ska jag koppla datorn till tvn


Lounge:

skapar 3030303 trådar scvårt att hålla reda po

Du bryr dig väl inte om trådarna du skapar... vilket jag förstår, med tanke på vad du skapar för trådar[wink][crazy]

[love]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Storchen84:

Du bryr dig väl inte om trådarna du skapar...

vad sägeru? är som mina egna barn


   
SvaraCitera

Lounge:

vad sägeru? är som mina egna barn

Har svårt att tro på detta[crazy]Då skulle du dessutom inte glömma bort dom[no-no]Man glömmer inte bort sina egna barn[no-no]

[love]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Antar att S-video är så väldigt ute att jag kanske borde straffas för att ens ha nämnt det

S-video funkade superbra från min gamla dator till min 14-tums-tv 😉 Men det är klart att dagens digitala alternativ föredras!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Storchen84:

Man glömmer inte bort sina egna barn[no-no]

vadå "man.." 😛 ba för att du ej göre


   
SvaraCitera

Det är så jobbigt, fattante hur man gör heller tror jag. Har nog inte testat. Så många hål och så lite att stoppa i dem.


   
SvaraCitera

Lounge:

gör ej nu för d e spöken i vardagsrummet

[love]


   
SvaraCitera

Lounge:

ba för att du ej göre

Snarare för att jag inte ser mina trådar som mina egna barn[crazy]

[love]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

isola:

Det är så jobbigt, fattante hur man gör heller tror jag. Har nog inte testat. Så många hål och så lite att stoppa i dem.

haha alltså är ba en sladd.. och sedan byta till rätt kanal.. och sedan fixa me högtalare

klart


   
SvaraCitera

Lounge:

haha alltså är ba en sladd.. och sedan byta till rätt kanal.. och sedan fixa me högtalare

Mm men har bara laddarsladden tror jag. Och vilken är rätt kanal? Är inställd på parabolen så allt är knasigt.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

isola:

Mm men har bara laddarsladden tror jag. Och vilken är rätt kanal? Är inställd på parabolen så allt är knasigt.

laddarsladden?? alltså ska va en särskilt du kopplar in mellan dator o tv.. e asfet grej. brukar vara typ AV eller ngn konstig kanal


   
SvaraCitera

Lounge:

laddarsladden?? alltså ska va en särskilt du kopplar in mellan dator o tv.. e asfet grej. brukar vara typ AV eller ngn konstig kanal

Jaduvet datorladdaren???? Misstänker att den andra är i någon magasinerad flyttlåda någonstans [sad][sad]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

isola:

Misstänker att den andra är i någon magasinerad flyttlåda någonstans [sad][sad]

de va ju onödigt!!


   
SvaraCitera

Lounge:

de va ju onödigt!!

Mm [sad]


   
SvaraCitera