Aviseringar
Rensa alla

Ska jag ladda upp en bild på mig?


Ämnesstartare

S3ON:
ser sjukt snäll ut! 

😀

the_fat_one:

Ja broder det gör han. Men skenet kan bedra. Du är ett utmärk exempel. Ibland trollar du ensamma ledsna killar på badoo. 🙁

Jaa det händer ju :/ men du är kul iaf 🙂 jag har väll inte trollat dig? isf förlåt!


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

jag har väll inte trollat dig? isf förlåt!

nej det har du inte. lite trolleri är dock kul faktiskt. Mycket glad


   
SvaraCitera

Är jag den enda som inte ser bilden? Eller är det profilbilden som menas?


   
SvaraCitera

Knegaren:
Visa då, ska stilla ditt bekräftelsebehov och säga att du är snygg!

jag behöver oxå bekräftelse Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Är jag den enda som inte ser bilden? Eller är det profilbilden som menas?

Profilbilden 🙂

cuzIcan:

jag behöver oxå bekräftelse Rodnar

Det behöver vi alla 😉


   
SvaraCitera

cuzIcan:

jag behöver oxå bekräftelse Rodnar

Attentionwhore delux 


   
SvaraCitera

FruLiten:

Attentionwhore delux 

that's me^^ 


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: Det behöver vi alla 😉

precis Hjärta gillar dig, du är verkligen en trevlig snubbe RodnarHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

precis Hjärta gillar dig, du är verkligen en trevlig snubbe RodnarHjärta

🙂 tack, gillar dig också, du är snäll <3


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

🙂 tack, gillar dig också, du är snäll <3

Glad


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
Är nyfiken om någon tycker det 🙂 är väll inte den snyggaste personen men vafan. men det är mkt trevligare om man träffas för en bild är ju bara en bild.

För att vara ärlig hatar jag mitt utseende, tänker mig själv som någon annan o så tycker jag att mina kinder är väldigt runda men det har jag ärft från mamma för hon var VÄLDIGT tjock om kinderna när hon var liten. (känner mig barnslig när jag skriver detta :P)

Så länge du inte gillar dig själv kommer det bli svårt att få andra att göra det också, även om undantag finns.Att erkänna sina brister är en bra början, men du måste göra nåt åt saken. Börja träna, skaffa nya kläder, kanske klipp dig. Alla har vi våra downs, det är bara att ta sig upp. Bara gör det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Så länge du inte gillar dig själv kommer det bli svårt att få andra att göra det också, även om undantag finns.Att erkänna sina brister är en bra början, men du måste göra nåt åt saken. Börja träna, skaffa nya kläder, kanske klipp dig. Alla har vi våra downs, det är bara att ta sig upp. Bara gör det!

Du har så rätt, ska klippa mig snart. Köpa nya kläder, ja du jag är inte intresserad av något speciell men klart jag kan ju byta stil, mitt rum är fullt med kläder och jag vill inte ha mer iaf. ja jag får börja träna mer. Tack för hjälpen iaf, är glad för ditt stöd 🙂


   
SvaraCitera

aa,


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Du har så rätt, ska klippa mig snart. Köpa nya kläder, ja du jag är inte intresserad av något speciell men klart jag kan ju byta stil, mitt rum är fullt med kläder och jag vill inte ha mer iaf. ja jag får börja träna mer. Tack för hjälpen iaf, är glad för ditt stöd 🙂

Glad att kunna hjälpa till. Och jag kan redan nu säga att du är på rätt väg som tar tag i problemen och inte tvekar eller lägger dig i hängmattan, fortsätt så! För du KAN uppnå dina mål


   
SvaraCitera

Knegaren: Alla har vi downs

AHAH AAHAHA


   
SvaraCitera