Aviseringar
Rensa alla

Ska jag läsa historia på högskola?


Ämnesstartare

Tardig


   
Citera
reben

nä tkr det låter som en jättedålig idé


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilket jävla spam det ska vara från dig. Lägg ner det nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tardig givet dina kriterier för spam så är hela um spam. och då är det klart det är tydligare när det kommer från bara en person. 

Maki:
Vilket jävla spam det ska vara från dig. Lägg ner det nu.


   
SvaraCitera

space: Ja, det ska du.

o du har intresset för ämnet så varför inte? 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: Tardig givet dina kriterier för spam så är hela um spam. och då är det klart det är tydligare när det kommer från bara en person.

Med tanke på vilka sorts trådar du har skapat och tiden du har skapat dem under anser jag att spam är berättigat i ditt fall. Sen har vi några andra också, såklart, men du verkar vara värst just nu. 8st trådar på första forumsidan är fy skam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maki:

Med tanke på vilka sorts trådar du har skapat och tiden du har skapat dem under anser jag att spam är berättigat i ditt fall. Sen har vi några andra också, såklart, men du verkar vara värst just nu. 8st trådar på första forumsidan är fy skam.

Skadeglädje HEAD SHOT, KILLING SPREA, DOMINATOR 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den frågan beror så otroligt mycket på hur dina framtidsplaner ser ut i del´talr. Vill du bli historielärare så är det no absolut en trovärdig ide. Kommer säkert gå bra.

Ska du läsa historia bara för att du tycker det är kul så bör du nog inte läa mer än max en termin och inga fler kurser på kul. Att vara nöjesstudent (=att bara läsa för att det är kul utan planer på at använda det) är inte en bra ide, speciellt om man tar studielån under tiden.

Lite historia är nog ett bra komplement till flera utbildningar.


   
SvaraCitera