Aviseringar
Rensa alla

Ska jag lita på min pojkvän?


Ämnesstartare

Det är såhär, att jag känt en kille i ett halvår nu.
För ungefär en vecka sedan blev vi tillsammans, igen.
Vi träffades och strulade och hade det jättemysigt.
Han har ett kriminellt förflutet, och jag har aldrig riktigt förstått varför han gjort alla de grejer han gjort. Men han har förändrats, enligt honom och andra. Själv vet jag att jag alltid älskat honom.
Nu har han åkt iväg till ett sorts "läger" , I det lägret finns också tjejer.. Han säger att han älskar mig, Men ibland stänger han av sin mobil.. Och då börjar tankarna komma.
Är han kanske otrogen, Han kanske hånglar upp någon annan?
Ska jag lita på honom? - Jag älskar ju honom, och den kvällen när vi strulade, klickade vi. Men jag vet inte..
Kom med förslag, Hur ska jag göra och hur ska jag säga för att få honom att förstå att jag verkligen vill ha kvar honom i mitt liv?

Hoppas ni förstår.

Mvh/ en orolig tjej.


   
Citera
Ämnesstartare

du borde kunna lita på din pojkvän, annars bör ni inte vara tsm


   
SvaraCitera

EMrytting:

Hoppas ni förstår.

Jora men om han inte varit otrogen eller så mot dig eller någon tidigare så finns det väl inget att vara orlig för,om han säger att han älskar dig så göra han förmodligen det[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det är ju de, Han säger att jag kan lita på honom.. Men han är lite svår att läsa om du förstår?

visst har han ett privatliv, Men jag är så orolig att han är otrogen. men det kanske är normalt att tänka så om sin pojkvän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EMrytting:

Men jag är så orolig att han är otrogen. men det kanske är normalt att tänka så om sin pojkvän?

det ska man inte behöva oroa sej för


   
SvaraCitera

Tror inte du behöver tänka på det där faktiskt. Om han är på läger så är han ju uppenbarligen upptagen och kanske inte vill sitta i telefonen 24/7?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilka tider stänger han av den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visste inte att det betyde att man var otrogen bara för ens mobil är avstängd, fan tur att man är singel[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ähm, han kan lika väl vara otrogen med mobilen påslagen, så det är inget att oroa sig för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EMrytting:

Men jag är så orolig att han är otrogen. men det kanske är normalt att tänka så om sin pojkvän?

tänker man i de banorna brukar det finnas en anledning ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har den avstängd nu, Som tur var är min lillebror där också - så han håller koll på honom. jag försöker alltid tänka "Han har ju förändrats, till något bättre. så jag antar att han inte driver som förra gången"

Förra gången planerade min kompis och han, att han skulle utnyttja mig. Vem vet - han kanske gör det den här gången också. Hur ska jag tänka??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EMrytting:

Hur ska jag tänka??

om dom nu gör det. kan du verkligen göra nått åt det? alltså jag menar, om dom nu gör det så gör dom det. du vill väl inte gå miste om att älska en person bara pga rädsla att förlora den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har så rätt där - Jag har så svårt att tänka positivt, speciellt när jag är nykär. Hela han är så fin, Men han har länge gått runt och "haft sex" med måånga.. varit en så kallade player. Alla typ gillar honom och klänger på honom. Är så rädd att han är så desperat att han går runt med olika tjejer. Bara för att jag vill vänta ett tag tills det känns äkta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan alltid straffa honom med att sexa med någon annan, typ mej[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

fan tur att man är singel

[y]aa eller hur

EMrytting:

Är så rädd att han är så desperat att han går runt med olika tjejer. Bara för att jag vill vänta ett tag tills det känns äkta.

det finns en risk att han gör det

EMrytting:

Som tur var är min lillebror där också - så han håller koll på honom.

ska ens syskon behöva hålla koll på pojkvännen så han inte gör nåt dumt??[tard]haha fan det är helt patetiskt, det begriper du nog själv oxå


   
SvaraCitera