Aviseringar
Rensa alla

Ska jag raka huvudet imorgon?


Danneboi: vill typ se så farlig ut som möjligt men det är väl isåfall att skaffa sig halstatuering?

Ju farligare och fulare du blir desto bättre därför då blir alla killar skiträdda för dig och alla sexiga kåta brudar lägger benen på ryggen och flyr med hjärtklappning.  Skadeglädje

Danneboi: ÄR RÄDD FÖR ATT SE FETT FUL UT VÄRT DET?

Självklart Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Ju farligare och fulare du blir desto bättre därför då blir alla killar skiträdda för dig och alla sexiga kåta brudar lägger benen på ryggen och flyr med hjärtklappning.  Skadeglädje

Självklart Mycket glad

kommer typ se fett ful ut kommer likna en pungkula  Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_von_Färsen:

Det växer ut relativt fort - man vet ju inte hur man passar i rakat/flint förrän man testat! Tumme upp

Skeptisk


   
SvaraCitera

Danneboi: kommer typ se fett ful ut kommer likna en pungkula Tumme ned

Tänk dock lite på ditt utseende för en framtida resa ner till Medelhavet till sommaren. Ser du för jävlig ut kanske du inte ens blir insläppt bland de vackra och sexiga brudarna på NIKKI BEACH. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Tänk dock lite på ditt utseende för en framtida resa ner till Medelhavet till sommaren. Ser du för jävlig ut kanske du inte ens blir insläppt bland de vackra och sexiga brudarna på NIKKI BEACH. Mycket glad

så det kanske inte är värt att raka skallen då?? tänk va skönt och ha rakad skalle på sommaren Tumme upp?  Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Danneboi: så det kanske inte är värt att raka skallen då?? tänk va skönt och ha rakad skalle på sommaren Tumme uppRullar ögonen

Jag förstår inte varför du just har snöat in just på rakad skalle. Varför inte bara klippa håret kort. Sommartid är det väl knappast någon märkbar skillnad om håret är säg 1 - 3 cm långt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Jag förstår inte varför du just har snöat in just på rakad skalle. Varför inte bara klippa håret kort. Sommartid är det väl knappast någon märkbar skillnad om håret är säg 1 - 3 cm långt?

för att alexander rask har det och att det är den mest praktiska och lätta frisyren att göra men dock så passar inte alla i denRullar ögonen


   
SvaraCitera

Har du rakat dig ännu?

Jag gjorde det för en vecka sen typ och det var skönt att bli av med allt hår. Lätt att sköta och bekvämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marioswish:
Har du rakat dig ännu?

Jag gjorde det för en vecka sen typ och det var skönt att bli av med allt hår. Lätt att sköta och bekvämt.

nej är rödd för starka reaktioner och att folk i min farsa ska bli argSkeptisk


   
SvaraCitera

Danneboi:

nej är rödd för starka reaktioner och att folk i min farsa ska bli argSkeptisk

vänta- folk i din farsa?? HAHAH hoppas du har skrivit fel nu? bästa jag sett idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:

vänta- folk i din farsa?? HAHAH hoppas du har skrivit fel nu? bästa jag sett idag

va trött när jag skrev det Sover


   
SvaraCitera

Danneboi: för att alexander rask har det och att det är den mest praktiska och lätta frisyren att göra men dock så passar inte alla i denSkeptisk

Vem är "alexander rask" ???

Ända trösten är väl att håret minst växer med någon cm per månad.  Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Vem är "alexander rask" ???

Ända trösten är väl att håret minst växer med någon cm per månad.  Mycket glad

men asså det verkar va så jävla bekvämt och praktiskt att ha rakat huvud?


   
SvaraCitera