Aviseringar
Rensa alla

Ska jag sätta dit mitt as till granne?


Ämnesstartare

Min granne är ett as, hon stökar ner, är äcklig, röker inomhus och för väsen. När passe var här våldförde hon sig på honom, ett riktigt svin med andra ord.

Saken är den att hon hyr svart i andra hand, vilket gör att jag med ett telefonsamtal ska få henne vräkt. Är det ok av mig att göra så? Snubben som har rummet hyr ut det för att tjäna pengar och om jag inte anmäler kommer han antagligen fortsätta med det.

Det är svårt att få boende här i stan, men inte omöjligt, och jag orkar verkligen inte med henne.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

nej (Du röstade på detta alternativ)

[smile]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

JA VENNE (Du röstade på detta alternativ)

[crazy][crazy][crazy]

Men nej, gör henne inte bostadslös för helvete. Skäll på henne för hur hon beter sig istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att passie bör anmäla den jäveln


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

JA LÅT HENNE SOVA PÅ GATAN WÖÖÖÖ (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Passaro:

JA LÅT HENNE SOVA PÅ GATAN WÖÖÖÖ (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

JA LÅT HENNE SOVA PÅ GATAN WÖÖÖÖ (Du röstade på detta alternativ)

givet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Men nej, gör henne inte bostadslös för helvete. Skäll på henne för hur hon beter sig istället.

Hon brukar mest skälla på oss när det är köksmöte, så tror knappast det kommer hjälpa.

Dessutom har hon på sitt el-element som gör att proppen går konstant (som jag får köpa), men samtidigt blånekar hon att det är hon som gör det trots att det aldrig krånglade före hon flyttade in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

JA LÅT HENNE SOVA PÅ GATAN WÖÖÖÖ (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

JA LÅT HENNE SOVA PÅ GATAN WÖÖÖÖ (Du röstade på detta alternativ)

Ja, speciellt efter att jag läste detta:

Dan_the_ironman:

Hon brukar mest skälla på oss när det är köksmöte, så tror knappast det kommer hjälpa.

Dessutom har hon på sitt el-element som gör att proppen går konstant (som jag får köpa), men samtidigt blånekar hon att det är hon som gör det trots att det aldrig krånglade före hon flyttade in.

Kanske hon lär sig ett o annat om hur man inte är ett djävla drägg. Men antagligen inte...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi gör ett inbrott i försvarets vapenlager. Tar det vi behöver, två pansarskott och några nödraketer. Sedan är problemet är värden. Rökare äcklar mig.. Men allt det andra är väl ett problem som en droppe i havet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

nej (Du röstade på detta alternativ)

Hon verkar vara en skön & vettig människa! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

nej (Du röstade på detta alternativ)

pratat med henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historien:

Rökare äcklar mig.

röker själv men det finns grader i helvetet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon gned både sin rumpa och snippa mot mitt skrev samt klämde å daskade min rumpa [tard]


   
SvaraCitera