Aviseringar
Rensa alla

Ska jag sätta dit mitt as till granne?


Ämnesstartare

Men nej det tycker jag inte


   
SvaraCitera
mynona

Dan_the_ironman:

Är det ok av mig att göra så?

Dan_the_ironman:

JA VENNE (Du röstade på detta alternativ)

Först försöker du prata med henne och lösa det med henne. Går det inte, så varnar du henne och säger att du kommer att tala med den hon hyr från. Funkar det inte, då pratar du verkligen med denne och ber honom tala med henne. Det lär skrämma henne till lydnad. Om det inte funkar: ja, då är det ok av dig att få henne utslängd. Då har du gjort allt man kan begära för att visa hänsyn och gett henne alla chanser och varningar man kan kräva av dig.

Dan_the_ironman:

När passe var här våldförde hon sig på honom, ett riktigt svin med andra ord.

Om du menar allvar med ovanstående så, ja, då förstår jag att det känns frestande att strunta i all hänsyn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

JA LÅT HENNE SOVA PÅ GATAN WÖÖÖÖ (Du röstade på detta alternativ)

Ja, då jag fått bilden av att hon verkar vara medveten om att hon missköter sig. Hon OM NÅGON borde tänka på att sköta sig, och ha respekt för andra. När hon lyckats få boende till skillnad från en stor andel studenter så borde hon vara lite mer på sin vakt och åtminstone visa respekt. Även om hon inte hade hyrt sitt rum svart. Hon borde åtminstone få en varning för sitt beteende, i vilket fall som helst.

OM hon hade bott i ett vanligt bostadshus så hade hon mycket troligt fått klagomål från grannar, och vem vet, kanske t o m vräkts?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Hon gned både sin rumpa och snippa mot mitt skrev samt klämde å daskade min rumpa

passaro:

Men nej det tycker jag inte

STOCKHOLMSSYNDROMET!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

JA LÅT HENNE SOVA PÅ GATAN WÖÖÖÖ (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

nej (Du röstade på detta alternativ)

man ska vara snäll, att göra någon hemlös är något väldigt allvarligt imo. och om hon stökar ner och röker inomhus rör väl inte dig sålänge det inte är i din lägenhet?

och lite väsen får man stå ut med om man bor i studentkorridor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska vara snäll.. ironiskt med tanke på hur den bruttan beter sig. Om andra som missköter sig straffas, varför ska inte också hon? [confused] Man behandlar andra som man själv vill bli behandlad. Tycker att Dan kan kasta S3ON på henne, fast hon är kanske för ung och gillar att bli förföljd till ICA..[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om ni har tagit upp det med henne och inget ändrat sig så ser jag inte varför hon skulle bo kvar?


   
SvaraCitera
Lounge

Dan_the_ironman:

nej (Du röstade på detta alternativ)

prata me henne


   
SvaraCitera
Lounge

Fingerprints:

pratat med henne?

du var anledningen till att jag knackade på och surade hos en granne istället för att ringa störningsjouren. tänkte på den där ggn då du blev utsatt för d och blev så upprörd 😛


   
SvaraCitera

passaro:

Hon gned både sin rumpa och snippa mot mitt skrev samt klämde å daskade min rumpa

[bigsmile][cry]

gjorde du inget????

Nintendos BFF:

man ska vara snäll

[crazy]

polymyalgia_reumatika:

Tycker att Dan kan kasta S3ON på henne, fast hon är kanske för ung och gillar att bli förföljd till ICA..

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

du var anledningen till att jag knackade på och surade hos en granne istället för att ringa störningsjouren. tänkte på den där ggn då du blev utsatt för d och blev så upprörd 😛

[love]

finns iofs olika nivåer för oljud, jag var på en väldigt låg sådan. men tycker ändå det var fint av dig!


   
SvaraCitera
Lounge

Fingerprints:

finns iofs olika nivåer för oljud, jag var på en väldigt låg sådan. men tycker ändå det var fint av dig!

aaaa

sedan att han inte sänkte fören efter fem min jag varit där var ju en annan grej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

aaaasedan att han inte sänkte fören efter fem min jag varit där var ju en annan grej

skönt att han sänkte iaf..
Blev han sur när du sa till?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

JA LET HER SLEEP WITH THE FISHES [badgrin] (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera