Aviseringar
Rensa alla

Ska jag satsa?


Ämnesstartare

Hej, det har börjat en ny kille i min parallell klass som jag började gilla (han är lite av den mesiga typen, men han är snygg och det är jag inte ensam om att tycka. Sen tog jag reda på hans nummer och vi började smsa, det verkar som om han gillar mig också. Men sen märkte jag att jag inte gillar honom lika mycket längre. ´Lite efter vi hade börjat smsa. Men han är den första kille som jag fått besvarade känslor av. Men jag vet inte länge vad jag tycker om honom längre, men jag vill lära känna honom. Jag funderade på att fråga om han ville göra något nån helg, men jag vet ju inte varför jag inte tycker om honom lika mycket längre, eller jag kanske gillar honom, jag har ingen jävla aning. Jag tänkte att jag kanske ska räkna ut det innan jag frågar om han vill göra något på  nån helg. Om han verkligen gillar mig och jag räknar ut att jag inte gillar honom så... Vad tycker ni jag ska göra?


   
Citera
Ämnesstartare

ps. går i sjuan


   
SvaraCitera

Do whatever u want m8


   
SvaraCitera

Varför bråska? Du har hela livet framför dig, och du kommer ha flera killar i framtiden, fäst dig inte vid den första. Om du inte gillar honom så skit i. Men du kan alltid ge de en chans om du känner för de. Du har inget att förlora.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grejen är att min kompis också gillar honom. Men asså jag menar jag är nästan säker på att hon gillar honom mer än jag (har inte berättat att jag gillar honom)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hon är en sån som lätt blir super dragna till killar, men varje crush håller liksom inte så länge


   
SvaraCitera