Aviseringar
Rensa alla

Ska jag satsa på honom?


Ämnesstartare

Det finns en kille som jag känner väldigt väl. Vi var tillsammans i en månad, men sen tog det slut eftersom han tyckte att jag ställde för mycket krav på honom. Och det tyckte jag att jag gjorde också. Han orkade tillslut inte och gjorde slut när det hade gått en månad.
Problemet med denna kille är att han tjatar väldigt mycket om sex, jag vet att han är 16 år och det är jag också. Jag är inte oskuld!, men kom igen.. Efter andra dagen tjatar han redan?
Nu vill han möjligtvis börja om igen på ett förhållande, Och denna gången ska jag dämpa kraven om jag nu är redo för honom.
Jag älskar den här killen, Och har alltid gjort det sen den första dagen vi träffades.
Frågorna är alltså:
1. Vilka krav ska han kunna ta?
2. Vilka krav ska jag ställa på honom?
3. När är det dags att ha sex?
4. Några tips om hur jag kan tillfredställa honom på ett bra sätt?

Hoppas det var bra frågor 😛 .. Tackar för svar 😉 [bigsmile]


   
Citera

Men fy fan alltså [sad]


   
SvaraCitera

Leosflicka:

3. När är det dags att ha sex?

svårt o hålla sig till bröllopsnatten? [shake][blush]


   
SvaraCitera

Leosflicka:

1. Vilka krav ska han kunna ta?
[shake]
2. Vilka krav ska jag ställa på honom?
Inga alls.
3. När är det dags att ha sex?
När han vill.
4. Några tips om hur jag kan tillfredställa honom på ett bra sätt?
Genom sex.


   
SvaraCitera

Leosflicka:

1. Vilka krav ska han kunna ta? Att han ska vara en bra pojkvän?
2. Vilka krav ska jag ställa på honom? Att han ska vara en bra pojkvän?
3. När är det dags att ha sex? När du är redo
4. Några tips om hur jag kan tillfredställa honom på ett bra sätt? Menar du sexuellt eller?[tard]


   
SvaraCitera

Vad fan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är bara svårt att finna tid.. Det är så mycket som kommer imellan när jag och han har planerat något :O


   
SvaraCitera

SilentScream:

Vad fan?


   
SvaraCitera

Ni var tillsammans i en månad utan att ha sex?!? ÄR NI GHEY ELLER


   
SvaraCitera

1. INGA!

2. INGA!

3. ALLTID!

4. AVSUGNING + GOD MIDDAG!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mmm, skitbra kommentarer hörni.. Verkar som om hela bunten är stenkåta här. Det är ju lite som ligger o gömmer sig i bakgrunden här, Har haft svårt att lita på honom.. Man måste ju banemej ha sex med någon man kan lita på ???


   
SvaraCitera
Jeay_L

Sex har man då BÅDA är redo och vill, inte bara för att den ena tjatar.
Säker på att han har känslor för dig eller bara går dit kuken pekar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja exakt!

Det är nog bådeoch, jag och han är väldigt lika varandra .. och har alltid kommit bra överens, förutom vissa bitar. Så det är bra mellan oss men jag är fortfarande skitkär i honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leosflicka:

1. Vilka krav ska han kunna ta?
2. Vilka krav ska jag ställa på honom?
3. När är det dags att ha sex?
4. Några tips om hur jag kan tillfredställa honom på ett bra sätt?

1. Alltså krav o krav, det är snarare nån gemensam sak ni kommer överens med och trivs med, så ni ska trivas med varandra i ett förhållande. Krav sätter man inte på varandra - om de inte förtjänar det vill säga.

2. om du överhuvudtaget ska bli ihop med honom igen så tycker jag att ni ska helt börja om från början. Lära känna varandra, se om ni verkligen hör ihop utan att behöva ha en massa krav ska komma imellan er båda. Liksom, sätter man krav på varandra - vad är det för slags förhållande? Trivs man vmed varandra så gör man det - gör man inte det - nej då kan ni lika gärna släppa varandra.

3. Det bestämmer ni ju själva. Sex är inget man tvingar på någon. Känns det rätt för båda och båda vill då är det fritt fram! Vad tycker du själv är lagom? Det där är så himla olika mellan olika förhållanden.

4. ... det är något ni två får exprimentera fram...

Huvudsaken är att båda vill att förhållandet ska fungera, att ni har känslor för varandra, att ni visar respekt och lyssnar på varandra och försöker slippa ställa krav att leva upp till. Ni är två olika individer med olika privatliv. Förstår att känslor svallar över och det kan bli för mkt ibland. Ibland behöver man komma ifrån varandra även fast man är ihop, ja för att få vara sig själv och kunna ha kvar sitt liv också.

När man börjar ställa krav på varandra - då är det något som börjar gå snett. Så tänk er för nu. Lycka till.


   
SvaraCitera

Leosflicka:

Mmm, skitbra kommentarer hörni.. Verkar som om hela bunten är stenkåta här.

lösaktiga


   
SvaraCitera