Aviseringar
Rensa alla

Ska jag skapa en anonym blogg?


Ämnesstartare

WickedBarbie:

Sant. Men det får det ju ändå inte bli för detaljerat (med tanke på anonymiteten) och då känns det ganska fail ändå.

Just därför skrev jag detta med en dold personlighet. ett annat namn, andra namn på andra personer osov,.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Det blir ju bara attentionwhorigt. Typ.

Hatar människor som tycker det värsta som finns är att vilja ha uppmärksamhet. Om man mår dåligt så är det normalt att vilja att någon ska veta. Det är normalt att vilja ha respons, vafan. [shake]


   
SvaraCitera

Zillan:

Det är ju ett väldigt bra sätt. Har inte råkat ut för det själv men är rädd för att göra det, så jag funderar på att göra så med.. Men en liten annan fråga då.. var skaffade du din blogg? för jag har hört att inte alla låter en sätta kod på sin blogg. Har det fungerat bra

jag skaffade i blogg.se. och man kan sätta kod på den! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera

Som om du vore någon kändis [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Babydoll:

Det är normalt att vilja ha respons, vafan. [shake]

Fast kanske inte från randoms på nätet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Fast kanske inte från randoms på nätet...

varför inte? [blush]


   
SvaraCitera

Babydoll:

varför inte? [blush]

dom hjälper ju inte till så jäkla mycket om man säger så. senaste exemplet är ju killen på flashback som hängde sig live.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

dom hjälper ju inte till så jäkla mycket om man säger så. senaste exemplet är ju killen på flashback som hängde sig live.

Men om man har en anonym blogg så brukar det inte vara vilka som helst som besöker. Oftast är det ju människor som peppar, eller är/har varit i "samma sits".


   
SvaraCitera