Aviseringar
Rensa alla

Ska jag skicka ett pm till polare eller avstå?


Ämnesstartare

Tjena. Som ni alla vet så är ja rätt ny i skolan. Jag har inte varit med någon av mina nya klasskamrater på fritiden alltså utanför skoltid, nu känner jag att det är på tiden. Nu är min snabba fråga. Ska ja dra iväg ett Pm till hen och fråga om han om han vill träffas imorgon o göra något? Eller ska jag avstå och ligga lågt? Har gått mer än 1 och en halv månad och de är nog på tiden snart. Vad säger ni ska ja eller är ja för jobbig och påträngande ? Vad ska vi göra isåfall? Med vänlig hälsning, 


   
Citera

Ja det tycker jag , eller fråga han någongång efter skolan om han vill hänga med dig hem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej tack. Men vad kan man göra i stan tro? Eller en lördag? Han har inte messenger tror jag, kan ja skriva till han visa Fb utan messenger då? Har inte hans mobilnummer heller. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns rätt creepy och bara fråga om man ska träffas en lördag. Känns som man " tjatar " eller något. Eller är ja nojig som vanligt ?


   
SvaraCitera

Inte umgåtts med ngn klasskompis utanför skolan sedan årskurs 7 typ :$

Fått en del förfrågningar o så men antingen har jag bangat pga att jag känt mig underlägsen jämfört med dem, eller tvärt om alltså typ att de är för korkade/oerfarna Rodnar

Har nog haft tendensen att matcha bra med lite småkriminellt folk förut, men det var också svårt att hitta ngn/några som var lagom liksom... undvek råligisterna som stal bilar och skit. Guuh glömmer aldrig den där göteborgaren jag hängde med ett tag, han hade fan inga gränser assåh, krossade fönsterrutor helt oprovocerat osv... glad att jag ej hängde med honom en längre period....

Inser hur jävla kräsen jag kan vara...

Haha för att svara på din fråga, TS: Ja, skicka PMet! Det blir vad du gör det till, intalar du dig sj att det är creepy så lär du okontrollerat uppföra dig som ett creep också... Ba kör!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra kommentarer och svar jag fått, är jätte glad för som. Ska nog skriva ikväll, får nog göra det. Står rätt nära han och han har frågat en del gånger " vad händer till helgen da? " 

jag känner verkligen igen det du säger A. Man hittar inte någon " mitt i mellan " person om man säger så. Antingen är du underlägsen eller tvärt om. Kände lite så i högstadiet och då funderade ja även på att byta umgängeskrets. Sen vill han inte heller dra sig in i någon " skit " eller dåliga grejer som krossa rutor osv. Bra att du tog rätt väg o tack för ditt svar. Skriv gärna med kommentarer här (: 
tack för ditt svar marsbruden. Men det ja är orolig för är att man blir dissad haha. Tänk om ja inte får ett svar alls? Vad ska ja skriva? 


   
SvaraCitera

"Tjena. Som ni alla vet så är ja rätt ny i skolan." Nej jag vet inte


   
SvaraCitera

Ja låter som en bra tanke .. hoppas det inte går åt helvete nu bara 


   
SvaraCitera

Krångla inte till det i onödan, Fråga bara lite lätt om det händer något roligt i helgen och om någon vill göra något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar. Tror jag drar iväg ett pm snart (: tack för allt! Du har nog rätt , vrf göra så stor sak om det. Men en jag tänker typ tänk om han säger eller tänker " måste ja vara med han" han träffar ja bara i skolan osv. Eller att han hittar på en ursäkt för att inte träffa en


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Facebook är helt cp. Allt går via messenger tydligen.!har man inte det så kan man inte skicka meddelande till någon via fb


   
SvaraCitera

Känn av vibbarna under skoltid är mitt tips. Förutsatt att du bara är ute efter en polare att ha roligt på fritiden ihop med. 


   
SvaraCitera