Aviseringar
Rensa alla

Ska jag skriva till honom?


Ämnesstartare

Hej! 

Det är så att jag är lite intresserad av en kille som går i min skola. Han är ett år yngre än vad jag är (jag går i 3:e ring). Han visade väldigt mycket intresse i början av skolstarten i höstas då han började i min skola. Mycket blickar som ibland var lite för långa, till att sedan flakka med blicken och bli väldigt blyg när han sedan såg mig. 

Mina kompisar bad mig adda honom i höstas och jag gjorde det. Liknade även en pp på han och tänkte att han nu skulle fatta vinkeln om att jag också var intresserad! Men han blev jäätteblyg istället när jag såg honom i skolan. Nu har det ju gått ett tag sedan dess. Han kommer aldrig våga skriva något känns det som. Borde man själv skriva något? Är dock så rädd för att få nobben! Tänk om han inte skulle svara eller spela dryg? 

Hur tycker ni jag ska göra? Är jag för desperat om jag skulle skriva något om att ses? 


   
Citera
NEMI
 NEMI

vill du lära känna honom bättre är det väll en rätt bra ide att ta kontakt med honom och ses. Annars kan du ju lika gärna glömma honom helt.


   
SvaraCitera

DO IT!!!!!!!

No regrets


   
SvaraCitera

Kontakta honom 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
vill du lära känna honom bättre är det väll en rätt bra ide att ta kontakt med honom och ses. Annars kan du ju lika gärna glömma honom helt.

Helt sant. Dock är ju han rätt blyg. Eller inte på samma sätt mot tjejerna som är gapiga. Han verkar rätt självsäker just då, men när han är i närheten av mig blir han rätt blyg. Det är ju både bra och dåligt. Dåligt för att han kanske inte skulle våga svara? 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Hejsan123:

Helt sant. Dock är ju han rätt blyg. Eller inte på samma sätt mot tjejerna som är gapiga. Han verkar rätt självsäker just då, men när han är i närheten av mig blir han rätt blyg. Det är ju både bra och dåligt. Dåligt för att han kanske inte skulle våga svara? 

nä men om han inte vågar svara så har du ändå gjort vad du kan för att visa intresse....


   
SvaraCitera

vad är grejen med alla kärleks-trådar BLIR GALEN!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

nä men om han inte vågar svara så har du ändå frågat.

Jajo, det är så de flesta har sagt. Vad är egentligen det värsta som kan hända liksom 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
vad är grejen med alla kärleks-trådar BLIR GALEN!!!!!!!!!

Haha, för att det finns så mycket att analysera kring 😉


   
SvaraCitera
Kudhos

FNÖ:
vad är grejen med alla kärleks-trådar BLIR GALEN!!!!!!!!!

Fredag dude. Alla hjertawns dawg


   
SvaraCitera

Hejsan123:

Haha, för att det finns så mycket att analysera kring 😉

förstår ingen att kärlek inte finns det är en naturlig instinkt i människor som används för att föröka sig med feromoner och dyl OCH visste ni att man aldrig kan röra varandra för att det är ett magnetiskt fält runt kroppen som fungerar som en bäverpäls(för att förenkla) som stöter ifrån den andras 


   
SvaraCitera

Ska du inte gå lite försiktigare fram än att fråga om träff. Om du bara börjr med att skicka en one-liner om något alldagligt, kanske:

Hade ni prov i dag?

Har du klippt dig! Snygg frisyr!

Vad glad du såg ut idag! Har det hänt något roligt?


   
SvaraCitera

Hejsan123:

Jag kan skriva till honom å dina vägnar!!! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:
Ska du inte gå lite försiktigare fram än att fråga om träff. Om du bara börjr med att skicka en one-liner om något alldagligt, kanske:

Hade ni prov i dag?

Har du klippt dig! Snygg frisyr!

Vad glad du såg ut idag! Har det hänt något roligt?

Jo kanske! Men ååååh är så rädd att han skulle bah eeehh känner jag dig? Och spela typ dryg. Det känns ibland som att vissa killar (även tjejer (!) förstås) i denna ålder vill behålla sin självsäkerhet och inte prata med n


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ågon de blir nervösa/blyga med


   
SvaraCitera