Aviseringar
Rensa alla

Ska jag skriva till honom?


Hejsan123: Jo kanske! Men ååååh är så rädd att han skulle bah eeehh känner jag dig? Och spela typ dryg. Det känns ibland som att vissa killar (även tjejer (!) förstås) i denna ålder vill behålla sin självsäkerhet och inte prata med n

Vad är du ute efter? Bara vänskap? Bara sex? Båda? Kärleksbaserat förhållande?


   
SvaraCitera

Hejsan123:
Ågon de blir nervösa/blyga med

*sätter på fejkmasken* fråga han fråga om han gör nåt i helgen med en kattblick 


   
SvaraCitera
reben

hur ska han annars fatta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Vad är du ute efter? Bara vänskap? Bara sex? Båda? Kärleksbaserat förhållande?

Alltså jag vet egentligen inte vad jag vill. Vill mest se vart det kan leda någonvart, men inte för sexet skull haha. Har aldrig tidigare varit Ihop med någon eller gjort något sådant här tidigare som att adda någon jag vart intresserad av, för jag är inte den som blir intresserad i vem som helst. Så detta kanske kan vara något 


   
SvaraCitera

Hejsan123: men inte för sexet skull haha.

Det låter som att du tycker att det är lite pinsamt att erkänna bara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Det låter som att du tycker att det är lite pinsamt att erkänna bara!

Nää varför skulle jag tycka det. Eller det är klart att sex är nice men jag är verkligen ingen som gillar att göra det med en människa som jag ska vara kk med. 


   
SvaraCitera

Hejsan123: Nää varför skulle jag tycka det. Eller det är klart att sex är nice men jag är verkligen ingen som gillar att göra det med en människa som jag ska vara kk med.

Men du kan ju låtsas att han är kär i dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Men du kan ju låtsas att han är kär i dig!

Låtsas att han är kär i mig haha? Så du menar att jag ska ha ett kk förhållande med honom? 


   
SvaraCitera

Hejsan123: Låtsas att han är kär i mig haha? Så du menar att jag ska ha ett kk förhållande med honom?

Jag vet inte. Inget bestämt. Kan du skicka länk till hans Facebook så ska jag ta kontakt och sköta snacket åt dig! Jag fixar det här. Du har saken avklarad redan när du går och lägger dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Jag vet inte. Inget bestämt. Kan du skicka länk till hans Facebook så ska jag ta kontakt och sköta snacket åt dig! Jag fixar det här. Du har saken avklarad redan när du går och lägger dig.

Haha mycket omtänksamt av dig men jag tror jag avstår från det. Vet ju inte vad du kommer skriva . Sen är Det ju ändå jag som bör göra det. 😉


   
SvaraCitera

Hejsan123: Haha mycket omtänksamt av dig men jag tror jag avstår från det. Vet ju inte vad du kommer skriva . Sen är Det ju ändå jag som bör göra det. 😉

Men vad tror du om att skriva något mindre sensationellt i början som jag föreslog? Jag kanske är den killen du snackar om... har du tänkt på det? Tänk om han är på UM?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Men vad tror du om att skriva något mindre sensationellt i början som jag föreslog? Jag kanske är den killen du snackar om... har du tänkt på det? Tänk om han är på UM?

Ja vem vet? Det har du rätt i. Det återstår att se om du säger ditt namn 😉


   
SvaraCitera

Hejsan123: Ja vem vet? Det har du rätt i. Det återstår att se om du säger ditt namn 😉

Jag tror du är lite rädd nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Jag tror du är lite rädd nu!

Nä, snarare nyfiken


   
SvaraCitera

Om 15 år kanske ni bor tillsammans och har 5 barn. Men då måste du våga skicka ett meddelande. Jag föreslår att du skriver "Say hello! McDelfi!".


   
SvaraCitera