Aviseringar
Rensa alla

Ska jag sluta ringa, alltså ringer du mig?


Ämnesstartare

Jag har en vän (tror jag iaf...) som av olika anledningar inte vill prata med mig. Jag har försökt få kontakt med X men då X inte vill träffas för att reda ut det hela vet jag inte vad jag ska göra längre.

Jag vill av många olika anledningar träffa X för att prata ut, men vad ska jag göra när jag inte får något gensvar på mina förfrågningar?

Vad skulle ni ha gjort och känt?

Svar som; skit i det och gå vidare är inte uppskattat.


   
Citera
Ämnesstartare

Kidnappa X:s katt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuuuskamuikkunen:

Kidnappa X:s katt...

X har tyvärr ingen katt och jag tror ärligt talat inte att X blir gladare av det :S Bläh...


   
SvaraCitera

Skogsmullen:

Vad skulle ni ha gjort och känt?

Hur lång tid har det gått från det som gjorde att ni tappade kontakten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skogsmullen:

X har tyvärr ingen katt och jag tror ärligt talat inte att X blir gladare av det :S Bläh...

Kanske inte gladare, men X skulle kräva att få träffa dig och DÅ skulle du passa på att få lite svar!

Hund? Marvin? Sköldpadda?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuuuskamuikkunen:

Kidnappa X:s katt...

irl fniss hahhaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar folk som byter ut folk mot variabler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller är det ditt ex du ska kontakta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Hur lång tid har det gått från det som gjorde att ni tappade kontakten?

Hon slutade prata med mig i en månad strax före jul, men sen började hon prata med mig igen utan att säga varför hon inte tog någon kontakt under denna tid trotts att jag försökte. Nu för ca...3-4 veckor sedan tror jag kom anledningen upp till varför hon slutade pratade med mig första gången och sedan dess har hon inte velat träffa mig.

ChickiBull:

Eller är det ditt ex du ska kontakta?

Nej det är inte mitt ex, så smart är jag att jag i så fall hade förstått varför han/hon inte ville prata med mig igen (obvious reasons) och jag ber om ursäkt för att jag använde X istället för att skriva hon, jag är ny här och visste inte att det inte var okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skogsmullen:

Hon

you lesbo?! 3+2=6


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skogsmullen:

jag är ny här och visste inte att det inte var okej.

Det är okej att skriva "X".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skogsmullen:

Nej det är inte mitt ex, så smart är jag att jag i så fall hade förstått varför han/hon inte ville prata med mig igen (obvious reasons) och jag ber om ursäkt för att jag använde X istället för att skriva hon, jag är ny här och visste inte att det inte var okej.

Näe det är inte okej. Det är jobbigt. Skriv:

Jag har en vän (tror jag iaf...) som av olika anledningar inte vill prata med mig. Jag har försökt få kontakt med henne men då hon inte vill träffas för att reda ut det hela vet jag inte vad jag ska göra längre.

Jag vill av många olika anledningar träffa henne för att prata ut, men vad ska jag göra när jag inte får något gensvar på mina förfrågningar?

Vad skulle ni ha gjort och känt?

Svar som; skit i det och gå vidare är inte uppskattat.

Fördelar:
Korrekt svenska
Inte jobbigt att läsa
Inte sjukt patetiskt
Du sparar din X-tangent så du kan skriva mitt namn oftare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta stalka X


   
SvaraCitera

leave x alone!!!


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera