Aviseringar
Rensa alla

Ska jag smsa?


Ämnesstartare

Dum fråga kanske, men jag kan inte bestämma riktigt själv. Chattade med en kille som jag träffade för ett tag sedan, vi har hörts lite och träffats. Ikväll chattade vi och han skrev att han tänkte på mig. Jag skrev bara en smilie tillbaks. (OHNOOOO). Sen skrev vi godnatt till varandra lite senare och jag tror att jag var lite dissig. (inte överdrivet)

Nu till frågan, ska jag skriva ett sms till (gått 1 timme sedan vi chattade) Bara typ "godnatt igen, fina *****?

Inga oseriösa svar nu, jag behöver bara lite hjälp av utomstående.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

åsna och bög:

Ikväll chattade vi och han skrev att han tänkte på mig.

Oj, vad konstigt! Han måste vara kär!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Oj, vad konstigt! Han måste vara kär!

fu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frågan är om han blir sur om du råkar väcka honom med sms:et, annars äre luuuunch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv att du är naken och vill ha honom brevid dej[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller ett puss så att han ser det när han vaknar eller direkt om han vaknar av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte människor vettigare saker att göra än att hålla på att dumma sig? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Eller ett puss

Hur menar du med ett puss? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go for it! kanske är yxmördarn i ditt liv [wink] eller ja, kärleken om de nu passar bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åsna och bög:

Hur menar du med ett puss?

"puss"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åsna och bög:

fu

Okej, seriöst nu. Snubben kanske sover nu, varför inte vänta till imorgon med att skriva något? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Okej, seriöst nu. Snubben kanske sover nu, varför inte vänta till imorgon med att skriva något?

men han lär inte vakna av det, det har han inte gjort förrut. Och dessutom blir man ju glad av att läsa fina sms när man vaknat, right?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åsna och bög:

Och dessutom blir man ju glad av att läsa fina sms när man vaknat, right?

yes, okej, om du vill att han ska förstå att du tänkt på honom i en timme efter att ni slutat chatta.


   
SvaraCitera