Aviseringar
Rensa alla

ska jag sova nu?


Ämnesstartare

patrick bateman:

mer av mina uttryck

du börjar skrämma mig

känner jag dig?

är du fast tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha jag somnar ofta rätt snabbt så är sällan några problem för mig. eller jo på sommaren när det är varmt är det inte skönt men på vintern är det underbart att krypa in under täcket och få värma sig

Ah men somnar man snabbt är det nice, annars inte. Usch, sova på sommaren är så onice det kan bli. Älskar när hela sängen är iskall, när allting har varit ute på vädring typ. Mmmmm [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

är du fast tjej

haha va?

nej

Zapetta:

Ah men somnar man snabbt är det nice, annars inte. Usch, sova på sommaren är så onice det kan bli. Älskar när hela sängen är iskall, när allting har varit ute på vädring typ. Mmmmm

´haha ja det gör jag också. jag brukar alltid låta rummet vädra innan jag lägger mig på vintern så det blir kallt och skönt och sen är det ljuvligt att gå och lägga sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

´haha ja det gör jag också. jag brukar alltid låta rummet vädra innan jag lägger mig på vintern så det blir kallt och skönt och sen är det ljuvligt att gå och lägga sig

Nu började jag sakna vintern bara för det, haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan berätta min historia

åke tåget, somnade på det, åkte till sluitstation, sen vakna ja, sen åkte ja hem, hann me en föresad buss, så min tur va olyckad men endå olyckad liksom

mmmmm vet att alla bryr sig[crazy][crazy][crazy][crazy]
gonatt iaf[blush]


   
SvaraCitera

Du ger oss för lite information för att frågan ska kunna besvaras. Har du tid att sova länge imorgon? Hur länge har du varit vaken? Vad planerar du att göra om du inte sover? ETCETCETC


   
SvaraCitera

Hej Patrick. gillar dina nya avatar, är det. Zach?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Nu började jag sakna vintern bara för det, haha

haha jag också faktiskt. fast bara lite. vintern är nice men den senaste var för överdriven

hannnah:

kan berätta min historia

åke tåget, somnade på det, åkte till sluitstation, sen vakna ja, sen åkte ja hem, hann me en föresad buss, så min tur va olyckad men endå olyckad liksom

mmmmm vet att alla bryr sig
gonatt iaf

jag bryr mig [smile] var en bra historia tycker jag [y]

godnatt

Teal Crab:

Du ger oss för lite information för att frågan ska kunna besvaras. Har du tid att sova länge imorgon? Hur länge har du varit vaken? Vad planerar du att göra om du inte sover? ETCETCETC

hahaha. du är för seriös hela tidne kompis men ok

jag är ledig oxh har inget alls att göra. jag gick upp 1 idag och har inte gjort ett skit alls.

det får räcka

El Guaje:

Hej Patrick. gillar dina nya avatar, är det. Zach?

yo

haha ja visst är den fin? jepp är han, är faktiskt eminems nya singles coverbild men syns inte eftersom dne är för liten här. såg hangover 2 iförregår. var grym, nästan likabra som ettan. han ser hård ut utan hår faktiskt. med hår ser han bara ut som en björn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu ska jag sova

godnat alla

grattis mig förresten. har fått över 3000 postade inlägg nu


   
SvaraCitera

patrick bateman:

hahaha. du är för seriös hela tidne kompis men ok

Det är så jag jobbar! Nej men vad ska jag annars ge för svar? "Nej, din profilbild är skäggig" eller "Ja, kl är 3 så du borde".

Har ett alternativt sovschema för helg jag brukar köra ibland:
ingen sömn fredag
Kl 05-15 på lördag
Kl 22-08 på söndag


   
SvaraCitera

patrick bateman:

grattis mig förresten. har fått över 3000 postade inlägg nu

Så, det är meningen med din existens på detta forum?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha va?

nej

jooo


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha ja visst är den fin?

Oh ja! Zach är alltid fin!

patrick bateman:

såg hangover 2 iförregår. var grym, nästan likabra som ettan. han ser hård ut utan hår faktiskt. med hår ser han bara ut som en björn

Åh vill också se den! Ettan är ju fantastisk, mycket tack vare honom.

Ja han ser något hårdare ut nu och ännu sjukare än tidigare. Gillar hans hår väldigt mycket, det är fint. Men han är fin nu också. Åh Zach [love][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

Det är så jag jobbar! Nej men vad ska jag annars ge för svar? "Nej, din profilbild är skäggig" eller "Ja, kl är 3 så du borde".

Har ett alternativt sovschema för helg jag brukar köra ibland:
ingen sömn fredag
Kl 05-15 på lördag
Kl 22-08 på söndag

ge mig ett roligt svar!!

hahahahaha vem fan har ett sovschema


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

Så, det är meningen med din existens på detta forum?

nope men på andra forum brukar folk säga grattis till sånt

vad spelar det dig för roll vad min meningen här är?

Chibibbi:

jooo

är du verkligen 100 på det?

El Guaje:

Oh ja! Zach är alltid fin!

[love]

El Guaje:

Åh vill också se den! Ettan är ju fantastisk, mycket tack vare honom.

Ja han ser något hårdare ut nu och ännu sjukare än tidigare. Gillar hans hår väldigt mycket, det är fint. Men han är fin nu också. Åh Zach

haha ja ettan var rolig. han har en stil som ingen annan faktiskt. skrattar bara jag ser honom. han är grym i tvåan! du får gå och se den

haha jo med hår ser han mer söt och fin ut men utan ser han hård och fin ut. han är alltid fin


   
SvaraCitera