Aviseringar
Rensa alla

Ska jag stanna eller lämna honom?


Ämnesstartare

Jag är i hop men en kille som jag har känt i över 1år och vi har varit seriösa i ett tag nu men vi har börjat bråka nästan varje dag nu och det är mest jag som startar en fight.
Det är så att min kille blev i hop med mig 3 dagar efter han blivit dumpad av sin första kärlek vilket fick mig att kännas som ett andrahands val, men jag bortsåg från det. Men sen kom hon tillbaka igen efter några månader och han ville ha oss båda två samtidigt! När inte det fungerade stannade han med mig. Men nu är hon tillbaka igen men nu bara som vänner.. jag jobbar 5 dagar i rad och medan jag jobbar är han med henne. Han säger att de bara umgås och pratar men osäkerheten gör mig bara upprörd och ledsen. Jag älskar honom otroligt mycket. Ska jag avvakta och se vad som händer? Eller ska jag försöka lägga band på mina känslor och lämna honom?


   
Citera
spket

lämna! direkt.


   
SvaraCitera
Listus

Här måste han välja dig eller henne då du inte känner dig bekväm i deras relation när du jobbar, vilket man förstår då det är ett gammalt ex till han.

Så ta ett rejält snack där du lugnt berättar hur du känner, sen därefter får du ta ditt beslut beroende på hur det gick 🙂


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera

Han e fuckboy hade han älskat dig hade han skitit i den bruden tagga innan du får hjärtat krossat 


   
SvaraCitera