Aviseringar
Rensa alla

Ska jag ta kontakt med killen?


Ämnesstartare

Jag vet inte hur många trådar jag gjort om denna killen... den senaste var hur jag skulle glömma honom.

Det är en kille jag träffade för ett år sen när vi var ute, genom en kompis. Vi flörtade en hel del och pussades. Efter det pratade vi ganska mycket och bestämde att vi skulle träffas ute en kväll. Jag dummade till det och vi träffades aldrig. Vad jag gjorde är oviktigt nu. Efter det har vi inte pratat. Men jag kan fortfarande inte glömma honom, nu efter ett år.

Jag har verkligen gjort allt för att glömma honom men kan helt enkelt inte. Förra helgen träffade jag honom ute igen och alla de jävla känslorna kom tillbaka. Jag fick dock aldrig tillfälle att prata med honom eftersom han höll på med en tjej resten av kvällen. Jag blev suris och ännu olyckligare då. När jag pratade om detta med min bror tyckte han att jag överreagerade, killar är ute för att hitta någon och jag var bara sur över att det inte var mig han höll på med.. Jaa...

Jag kan som sagt inte glömma honom och har bestämt mig nu för att ta kontakt med honom. Det skadar inget att försöka och jag har absolut ingenting att förlora.

NUUU är det såhär. Jag frågade vår gemensamma vän om hans nr, han hade det inte.. Jag känner en annan som har hans nr men jag känner honom inte alls, vi är ytliga kontakter.

Är det OK att skicka mail till honom på fejjan och fråga efter numret? eller är det bara konstigt att jag gör det?

Sen, tycker ni det OK att jag tar kontakt med honom? Hade ni killar blivit smickrade? eller hade det bara varit läskigt?

Jag vågar absolut ta kontakt med honom. är bara lite osäker eftersom jag inte vill framstå som desperat och som en stalker..


   
Citera

Alltså shiiiiiiiiiiiit. snacka om att göra en stor grej av det hela, just do it. Går det så går det, går det inte så gå vidare.... Du har ju sagt detta själv, gör nu det bara. Gör så gott du kan, du måste göra något. Oom du inte gör något kommer du aldrig få reda på hur det skulle kunna vara.

Dessutom e det ballt med tjejer som visar lite intiativsförmåga.


   
SvaraCitera

är ju bara att kontakta honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

Alltså shiiiiiiiiiiiit. snacka om att göra en stor grej av det hela, just do it.

i knooowz. men för tillfället är jag ganska rädd för hur andra uppfattar mig, heheh.. Men ok. jag ska skicka mail till killen nu.


   
SvaraCitera

Human:

i knooowz. men för tillfället är jag ganska rädd för hur andra uppfattar mig, heheh.. Men ok. jag ska skicka mail till killen nu.

Fatta va smickrad man som kille hade blivit, dessutom hade man tänkt att tjejen är jävligt modig! Good shit. Grattis för framsteget [party]


   
SvaraCitera

Framför allt, tveka inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

Fatta va smickrad man som kille hade blivit, dessutom hade man tänkt att tjejen är jävligt modig! Good shit. Grattis för framsteget

Mjo, det är väl den reaktionen jag hoppas på ^^ Nu har jag iaf skickat ett mail och frågat om hans nr. Vet bara inte vad jag ska skriva till honom sen, för jag skickar nog ett sms :l Lite mesigt eller rakt på?


   
SvaraCitera

Human:

Mjo, det är väl den reaktionen jag hoppas på ^^ Nu har jag iaf skickat ett mail och frågat om hans nr. Vet bara inte vad jag ska skriva till honom sen, för jag skickar nog ett sms :l Lite mesigt eller rakt på?

Ey, du kan inte planera i förväg hur eran konversation(-sstil) skall se ut, allt beror ju på hur han svarar. Driv vidare det sen, ring inte det första du gör, det ger nog ett rätt desperat och pushigt intryck. Vänta någon dag eller 2, dra iväg ett sms o ta det sedan därifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

Ey, du kan inte planera i förväg hur eran konversation(-sstil) skall se ut, allt beror ju på hur han svarar. Driv vidare det sen, ring inte det första du gör, det ger nog ett rätt desperat och pushigt intryck. Vänta någon dag eller 2, dra iväg ett sms o ta det sedan därifrån.

men det är ju jag som skriver först till honom, sen när jag väl får numret... Jag menade mer, ska det vara - Hej, det var längesen! whatssupp? eller - Heeej, jag kan inte sluta tänka på dig!!!!


   
SvaraCitera

Hade en kille snokat upp mitt nr hade jag blivit rädd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Hade en kille snokat upp mitt nr hade jag blivit rädd.

okeeeeej. snokar ju inte riktigt, frågar bara en gemensam bekant om hans nr :S


   
SvaraCitera

Om han ville ha kontakt med dig skulle han nog kontaktat dig är jag rädd..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Hade en kille snokat upp mitt nr hade jag blivit rädd.

Human:

okeeeeej. snokar ju inte riktigt, frågar bara en gemensam bekant om hans nr :S

Men i detta fall är det en tjej som snokar upp ett nr så det är en helt annan sak [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisheye:

Om han ville ha kontakt med dig skulle han nog kontaktat dig är jag rädd..

mjo. men sen har jag velat ha kontakt med honom i ett år men ändå inte gjort något åt det.... ?


   
SvaraCitera

Human:

men det är ju jag som skriver först till honom, sen när jag väl får numret... Jag menade mer, ska det vara - Hej, det var längesen! whatssupp? eller - Heeej, jag kan inte sluta tänka på dig!!!!

Alternativ 1, men du kan ju säga nån fin komplimang så han fattar vad det gäller. Inga överdrifter dock, don't be pushy.


   
SvaraCitera