Aviseringar
Rensa alla

Ska jag ta livet av mig?


Ämnesstartare

KannibalKocken:

Om jag satt i ett fängelse i väntan på att bli avrättad av några blodtörstiga nazister,

tänk om de allierade kommer dagen därpå o räddar alla? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Vafan, du kunde ju ha ställt ultimatum till henne att hon fick sova hos dig om ni hade sex. Världens chans där ju.

Vissa förstår sig inte på andra, låt bli om du inte kan förstå.

Och nej, häng inte dig själv.

Att du inte ville visar antingen att du inte är mogen, eller att du inte känner för att vara att dra hem någon och bara ligga med personen utan att egentligen veta vem personen är.

Jag tycker att det du gjort är bra. Plus poäng till dig:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

tänk om de allierade kommer dagen därpå o räddar alla? [crazy]

Vågar man ta chansen är frågan 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Vafan, du kunde ju ha ställt ultimatum till henne att hon fick sova hos dig om ni hade sex. Världens chans där ju.

Aa alltså.. Jag kan säga er en sak. Sover en tjej över hos en, då får dom fan vara beredda på att sära lite, det är ett krav. Om en tjej bara skulle lagt sig på andra hållet och vägrat så hade jag slängt ut henne mitt i natten, det kan jag svära på. Grejen i det här fallet var att varken jag eller hon kände för att göra något klockan va liksom 5 på morgonen o vi hade varit uppe hela natten, så ja tjänade inget på att låna henne sova hos mig..

xparn:

Att du inte ville visar antingen att du inte är mogen, eller att du inte känner för att vara att dra hem någon och bara ligga med personen utan att egentligen veta vem personen är.

Jag skulle gärna knullat henne men om en tjej ska sova hos en vill man ha ett säkert knull eller iaf ett "b-low job". Är det inte 100% så tyvär, då är det gatan som gäller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

Är det inte 100% så tyvär, då är det gatan som gäller.

Då är du bara en person som är korkad och saknar empati.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xparn:

Då är du bara en person som är korkad och saknar empati.

Varför det? :S Det är ju hon som saknar sympati om hon inte släpper till.. Vill hon inte ha sex kan hon väl sova nån annanstans? Med någon hon vill ha sex med eller hos en tjejkompis..


   
SvaraCitera

dobidamdam:

Mår så jävla dåligt nu, sömnbris, allt..

Om man inte sovit så mår man sämre än vad det egentligen gör, samma om man inte ätit nåt...så ta en macka och gå och lägg dig några timmar så kommer du iaf må lite bättre sen[y]


   
SvaraCitera

Nejnej, ta mig istället [blush] (inte för att jag duger men ..) [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xparn:

Vissa förstår sig inte på andra, låt bli om du inte kan förstå.

Förstå vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Motgångar och Problem


   
SvaraCitera

emery:

Förlåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppa från bron med mey, vi kan hålla handen.


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

när är det positivt?

Varför är det negativt? Okej för att livet här slutar men så länge ingen vet vad som händer efter själva dödsgrejen kan man ju inte säg att det inte kommer bli bättre.

För att hålla nivån relativt skämtsam: Ta inte livet av dig, ta livet av henne.

Sen om dina problem handlar om att du inte fick fitta så hatar jag dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

Jag sov 3 timmar inatt pga en dryg brud, mår nu piss.. Ska ja hänga mig i garaget?

Been there.

Dryga brudar är dåligt. Bara att gå vidare och låta dom vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man hetsar någon till att ta livet av sig är man fan dum i huvet. även om man inte vet om trådskaparen är seriös


   
SvaraCitera