Aviseringar
Rensa alla

Ska jag välja bort min pojvän för att bli tillsammans med mitt ex ?


Ämnesstartare

Jag har problem! För ca 3 år sen va jag tillsammans med en kille som jag fortfarande har känslor för. Fast jag har kille nu. Fast nu kommer mitt ex och säger att han gillar mig igen. Fast jag älskar min pojkvän, fast jag vet inte för det känns inte så när jag är med mitt ex då känns det som om vi e tillsammans för vi snackar alltid om allt och då tänker jag inte på min pojkvän när jag e med honom.Nu vet jag inte vad jag sak gör. Jag älskar min pojkvän men de känslorna jag har haft för mitt ex hela tiden kommer kanske inte försvinna?. Jag vill inte såra någon men jag vet inte om jag kommer kunna klara av att inte göra någon sårad.

Någon som har någon ide om hur jag ska göra jag behöver verkligen hjälp eller tips om vad jag kan göra.

Tack[love]


   
Citera

Det här är vanlig text. Den är som den är för att den ska vara lätt att läsa.


   
SvaraCitera

gå dit hjärtat leder dig


   
SvaraCitera

magkänslan har alltid rätt


   
SvaraCitera

du skall vara din make trogen


   
SvaraCitera

Övertyga din pojkvän att ni ska vara polyamorösa. [crazy]


   
SvaraCitera

Trekant med din pojkvän och ditt ex.


   
SvaraCitera

tänker ej läsa av uppenbara skäl


   
SvaraCitera

det finns väl en anledning till varför ditt ex är just.. ditt ex. tänk på varför ni gjorde slut o varför du blev tsm med din nuvarande pojkvän. du måste reda ut det för det är inte schysst att låta din pojkvän tro att allt är lugnt, har du inte känslor för honom på samma sätt längre måste han veta det.


   
SvaraCitera

"Fast jag älskar min pojkvän"

Din definiton "Älska" är förmodligen helt annan från min definiton.

Så jag kommer tala från min definiton när jag säger : Du älskar VERKLIGEN inte din pojkvän, inte ens i närheten.

Just sayin :3


   
SvaraCitera

om jag skulle välja.
Skulle jag inte välja exet. Känns lite dumt. För det är klart att man kan ha liten gnutta känsla kvar av sina ex?
AjA, skit i ditt ex o gå vidare med din pojkvän han som du älskar.
Eller så skiter du vad jag säger o gör som ditt hjärta o mage säger.


   
SvaraCitera

om jag skulle välja.
Skulle jag inte välja exet. Känns lite dumt. För det är klart att man kan ha liten gnutta känsla kvar av sina ex?
AjA, skit i ditt ex o gå vidare med din pojkvän han som du älskar.
Eller så skiter du vad jag säger o gör som ditt hjärta o mage säger.


   
SvaraCitera

Genom skapandet av denna tråd har du redan gett dig själv ett svar.


   
SvaraCitera

blondi3:

Tack[love]

Trash

du borde inte vara ihop med någon av dem du kommer troligtvis såra bägge. Lev singel för det är vad du är till för i ungdomens år, sorry but the truth.


   
SvaraCitera