Aviseringar
Rensa alla

ska jag våga ta steget?


Ämnesstartare

Jo då är det såhär att det är en tjej i min klass (vi går i 9an) som jag tror gillar mig. Hon har redan kille, men det verkar inte som att det går så jätte bra mellan dem, kan berätta varför om ni undrar men orkar inte skriva det nu. jag själv spelar både ishockey och fotboll, och är därför en av de lite mer muskulösa killarna i skolan. Iallafall, hon säger ganska ofta "jävla biff" till mig, med den halvsarkastiska tonen som ändå är seriös, tror ni fattar vad jag menar. Hon har också flera gånger klämmt på mina armar när hon sagt det. Jag, som alltid är så extremt nervös när jag är bland tjejer, avböjer det lite generat med "äh" eller liknande. Men sen när vi var på klassresa för ca 2 veckor sedan, bodde alla i 2- eller 3-mannarum. När vi hade en fri timme gick jag upp på mitt och min kompis rum för att vila lite. Då efter ett tag kommer hon in i rummet, och lägger sig bredvid mig i sängen. Vi ligger å pratar ett tag, om allt möjligt, sen börjar hon klämma och smeka min arm. Jag låtsas inte om det utan fortsätter bara prata vidare. Kan tillägga att dem sängarna var ganska smala, så vi låg tryckta mot varrandra hela tiden. Efter ungefär en timme kommer våra kompisar in och hämtar ut oss för att vi ska göra någon gruppaktivitet. Efter det hände Inget mer speciellt på resan utom de vanliga klämmningarna och orden.. sedan har det fortsatt som vanligt, dock något fler av dessa ord/klämmar/smekningar. Jag vill ju väldigt gärna göra saker med denna tjej, men vet inte om jag vågar börja med samma saker själv. Hon har ju trots allt kille redan, och vi är ganska bra kompisar också. snälla hjälp mig med vad jag ska göra!!


   
Citera

GÖR INGENTING


   
SvaraCitera

Inga tjejer gillar killar som inte delar upp sin text i olika stycken.

Antingen satsar du och vinner eller förlorar eller så lever du i ovisshet.


   
SvaraCitera

Dela upp texten så jag kan läsa den [cry]


   
SvaraCitera

Skulle nog ändå inte läsa den dock.

Du borde satsa gissar jag på!


   
SvaraCitera