Aviseringar
Rensa alla

Ska killar börja visa kuken och tjejer fittan?


Ämnesstartare

Hmm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja om d blir globalvärme så kläder är för varmt


   
SvaraCitera
mynona

För att svara på trådfrågan: kläder är ett verktyg för att utöva sin personlighet på, jag skulle inte tycka om allmän nakenhet. Mansorganets oregerlighet skulle dessutom säkerligen ge upphov till en mängd relationskonflikter. Mitt svar är alltså nej. Det ska man inte. Teoretiskt-intellektuellt sett kan jag ge mitt principiella tillstånd, men jag diggar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:
Nej, tack.

varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Det är inte jämförbart med att visa brösten

Ok? ingen har påstått det


   
SvaraCitera
reben

till vilken nytta egentligen


   
SvaraCitera

dinkompis:

varför inte?

Men varför? 
Dels för det mynona sa, att då snorren lever i princip ett eget liv kan det bli mängder av missförstånd. 
Sen också det att könsorganen är inte speciellt fina. Tycker inte jag iallafall. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon: Dels för det mynona sa, att då snorren lever i princip ett eget liv kan det bli mängder av missförstånd.

på vilket sätt?


   
SvaraCitera

dinkompis:

på vilket sätt?

Något okontrollerbar som sådan.
Ofrivillig givakt. 


   
SvaraCitera
mynona

dinkompis:

Ok? ingen har påstått det

Jag utgick ifrån att denna tråd var menad som en pik till tråden: "Ska kvinnor också kunna visa brösten precis som män" eller vad den kallades, men jag hade kanske fel. 


   
SvaraCitera
mynona

Tror inte det vore missförstånd, men anar att det hade krånglat till saker som annars hade kunnat gå välsmort när man sluppit ta ställning till sådant i relationer som inte inkluderar sexuell aktivitet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag utgick ifrån att denna tråd var menad som en pik till tråden: "Ska kvinnor också kunna visa brösten precis som män" eller vad den kallades, men jag hade kanske fel. 

Konstigt att utgå från saker. Sånt orsakar mer missförstånd än en penis som blir erigerad vid fel tillfälle. 


   
SvaraCitera
mynona

dinkompis:

Konstigt att utgå från saker. Sånt orsakar mer missförstånd än en penis som blir erigerad vid fel tillfälle. 

Det är så det brukar gå till här på forumet, så jag hade inte varit förvånad 😉 Men nu slapp vi missförståndet, då det uppenbarligen var ett sådant


   
SvaraCitera
mynona

dinkompis: Nej

Röstade nu 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker vi borde vara mer sexuella med varandra. 


   
SvaraCitera