Aviseringar
Rensa alla

Ska killar ha rakat där nere?


Ämnesstartare

Undrar vad ni tjejer gillar bäst igentligen rakat eller icke rakat.


   
Citera

nej


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lagom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tråd finns^1000


   
SvaraCitera

orakat, jag vill ha en man, inte en pojke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Undrar vad ni tjejer gillar bäst igentligen rakat eller icke rakat.

Nu är jag inte tjej. Men är ju bög, så tänkte att min åsikt kanske gills iaf lite[blush]

Plyvert:

Lagom

Är ett bra svar, tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

rakat

Helt klart! Lite stubb sådär gör inget (hår växer snabbt liksom) men inte en massa, det går fetbort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja självklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Helt klart! Lite stubb sådär gör inget (hår växer snabbt liksom) men inte en massa, det går fetbort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

palla slicka på en hårig pung om man nu känner för d. rakat är sexigast och mest pratiskt vid oralsex enligt mig men inte ett måste,men då ska killen inte förvänta sig att man med glädje ska slicka på andra delar än just kuken för att inte få hår i käften. Ansa eller raka eller lev med ett icke pungslickande sexliv.


   
SvaraCitera

Rakat. Bort med allt.


   
SvaraCitera

nessah:

orakat, jag vill ha en man, inte en pojke.

Hur liten penis har killarna du har vart med egentligen? [shake] Jag menar, om du inte ser skillnad på vuxen och unge när han är rakad [cool]


   
SvaraCitera

Rakat, helt klart. Jag skulle för övrigt inte ha något emot om killen var slät som en Barbiedocka. Det enda håret som behövs är ögonbryn, ögonfransar samt hår på huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eira:

Rakat, helt klart. Jag skulle för övrigt inte ha något emot om killen var slät som en Barbiedocka.

jsjfs.bmp


   
SvaraCitera