Aviseringar
Rensa alla

ska köpa


Ämnesstartare

ska köpa en mobil till helgen som blir julklapp till mig. har ingen koll på sånt. ska nog köpa den senaste iphonen var sakens skull. så ge mig lite tips. era favoriter? vad är bäst? vad har allt? priser? info? osv. säg vad ni tycker. och vad har ni för telefoner?

ill be back


   
Citera
Ämnesetiketter

patrick bateman:

ska köpa en mobil till helgen som blir julklapp till mig. har ingen koll på sånt. ska nog köpa den senaste iphonen var sakens skull. så ge mig lite tips. era favoriter? vad är bäst? vad har allt? priser? info? osv. säg vad ni tycker. och vad har ni för telefoner?

ill be back

Jag är sugen på att köpa en Samsung Galaxy S Plus [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iphone flyter på bäst. Samsung galaxy S2 är också bra men gränssnittet är inte lika stabilt och snyggt.

Har en iphone själv och jag skulle aldrig kunna köpa en androidmobil då samtliga av de asen laggar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejen_med_hjärtat:

Jag är sugen på att köpa en Samsung Galaxy S Plus

den var cool. är den bra?

sftd:

Iphone flyter på bäst. Samsung galaxy S2 är också bra men gränssnittet är inte lika stabilt och snyggt.

Har en iphone själv och jag skulle aldrig kunna köpa en androidmobil då samtliga av de asen laggar.

vad är en android?


   
SvaraCitera

Ja jag tycker den verkar jättebra. Den är även en Android som kvinnan innan pratade om. Vad är din budget förresten? 🙂


   
SvaraCitera

Haha sorry, mannen innan xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejen_med_hjärtat:

Ja jag tycker den verkar jättebra. Den är även en Android som kvinnan innan pratade om. Vad är din budget förresten? 🙂

haha taskigt att kolla honom för kvinna. vad är en android då? har zero koll. har den allt och sådär i sig? haha har en blank budget, min farsa pröjsar för antagligen vilken mobil som helst [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejen_med_hjärtat:

Ja jag tycker den verkar jättebra. Den är även en Android som kvinnan innan pratade om. Vad är din budget förresten? 🙂

haha taskigt att kolla honom för kvinna. vad är en android då? har zero koll. har den allt och sådär i sig? haha har en blank budget, min farsa pröjsar för antagligen vilken mobil som helst [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och bump förfan. I need help [mad]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha taskigt att kolla honom för kvinna. vad är en android då? har zero koll. har den allt och sådär i sig? haha har en blank budget, min farsa pröjsar för antagligen vilken mobil som helst

Haha kvinna på bilden ju! Android är skitbra. Det är ett operativsystem, typ som Windows fast i mobilen då. Du kan göra i princip allt som du kan tänka dig på en sådan [smile]

Och du hälsa din rika pappa att han har en till dotter [bigsmile]


   
SvaraCitera

En Samsung Galaxy Nexus tycker jag att du ska köpa!
Mycket bra telefon [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle nt köpa iphone pga dyra appar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejen_med_hjärtat:

Haha kvinna på bilden ju! Android är skitbra. Det är ett operativsystem, typ som Windows fast i mobilen då. Du kan göra i princip allt som du kan tänka dig på en sådan

haha sant. coolt, låter konstigt. ska nog prata med gubbar. kanske är bra

Tjejen_med_hjärtat:

Och du hälsa din rika pappa att han har en till dotter

haha visst, kan jag göra. men vänta dig inget. han är en idiot faktiskt, har tur att jag får en

Förevig:

En Samsung Galaxy Nexus tycker jag att du ska köpa!
Mycket bra telefon

ok, coolt. ska kolla upp. sank you [y]

Dan_the_ironman:

skulle nt köpa iphone pga dyra appar.

vad är appar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vad är appar?

testa google


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha visst, kan jag göra. men vänta dig inget. han är en idiot faktiskt, har tur att jag får en

Lova att du frågar iallafall [bigsmile]


   
SvaraCitera